Bad_boy_rune
Gasa utan fasa!
Ja va där nu på lördagen. Mycke fräscha hojjar!!! Ja gillade MV Augusta brutale och de där choppermopparna (www.choppermoppe.se)
Va inte bildne längst till höger en moppe jag vet att det finns en 125a smo ser likadan ut men när ja kollade på den så var det moppenNjutarn skrev:själv så var man där i fredags. Det var jävligt grymt där asså fy faan! ingen här som kör trail? har fler bilder på datorn...
Bad_boy_rune skrev:Ja va där nu på lördagen. Mycke fräscha hojjar!!! Ja gillade MV Augusta brutale
Tror inte bruden va där på torsdagen..MRX_Martin skrev:Jag måste gilla hojar, misade totalt den bruden även fast jag sprang runt i suzukis monter ett antal gånger, hehe...
Tycker denna mässan va klart bättre än förr året! Va helt kanon, otrloligt kul o knalla runt där inne...
Lurvas skrev:båda bilderna e på moppar.
De har mycke smalare bakdäck.
/Ludde
Njutarn skrev:Bilden te vänster är en RS 125 och till höger en Tauono(osäker på hur de stavas) RS 50 och de finns även 125:a av dom...
Edholm skrev:Orka åka 50mil för att gå på mässa..
Njutarn skrev:Bilden te vänster är en RS 125 och till höger en Tauono(osäker på hur de stavas) RS 50 och de finns även 125:a av dom...
När jag ser första bilden inser jag för första gången att RS125 faktiskt är riktigt läcker. Så länge man slipper se de fula lyktorna alltså.Njutarn skrev:själv så var man där i fredags. Det var jävligt grymt där asså fy faan! ingen här som kör trail? har fler bilder på datorn...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|