Bad_boy_rune
Gasa utan fasa!
Ja va där nu på lördagen. Mycke fräscha hojjar!!! Ja gillade MV Augusta brutale och de där choppermopparna (www.choppermoppe.se)
Va inte bildne längst till höger en moppe jag vet att det finns en 125a smo ser likadan ut men när ja kollade på den så var det moppenNjutarn skrev:själv så var man där i fredags. Det var jävligt grymt där asså fy faan! ingen här som kör trail? har fler bilder på datorn...
Bad_boy_rune skrev:Ja va där nu på lördagen. Mycke fräscha hojjar!!! Ja gillade MV Augusta brutale
Tror inte bruden va där på torsdagen..MRX_Martin skrev:Jag måste gilla hojar, misade totalt den bruden även fast jag sprang runt i suzukis monter ett antal gånger, hehe...
Tycker denna mässan va klart bättre än förr året! Va helt kanon, otrloligt kul o knalla runt där inne...
Lurvas skrev:båda bilderna e på moppar.
De har mycke smalare bakdäck.
/Ludde
Njutarn skrev:Bilden te vänster är en RS 125 och till höger en Tauono(osäker på hur de stavas) RS 50 och de finns även 125:a av dom...
Edholm skrev:Orka åka 50mil för att gå på mässa..
Njutarn skrev:Bilden te vänster är en RS 125 och till höger en Tauono(osäker på hur de stavas) RS 50 och de finns även 125:a av dom...
När jag ser första bilden inser jag för första gången att RS125 faktiskt är riktigt läcker. Så länge man slipper se de fula lyktorna alltså.Njutarn skrev:själv så var man där i fredags. Det var jävligt grymt där asså fy faan! ingen här som kör trail? har fler bilder på datorn...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |