Påbackad :(

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Ja, fast det står att jeepen är brun enligt VV's sida, och den som backade på mig var silverfärgad. Men den kan ju vara omlackad.
Min hoj ska enligt papprena vara flerfärgad :)

Ett problem dock är att jeepfan lämnade ju inga spår på min hoj...han lär ju ha träffat framdäcket så det finns ju inga spår. Men ett vittne borde väl räcka?

Det där med färgnoteringen hos VV verkar vara lotto, min förra bil köptes ny (en SUV :rodnar ) med noterad som röd hos VV, min var silver. Känner flera som har felaktig notering om färg hos VV...

Som övriga sagt, det där ska du klara dej ur smärtfritt. Vi får väl hoppas svinet som smet tappar lappen iaf, å med lite tur kanske du lärt dej köra på slangen innan skadan ska repareras... :D

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Spelar ingen roll om "han" har föräkrat ens, om det är en smitning och Du kan styrka det går trafikskadeföreningen in och tar kostnaden.
Ta det lungt bara. Allt kommer att ordna sig. Det enda Du får betala är telefontid, eventuell förlorad arbetsinkomst, 25 ml "Theralen 40mg/ml".

Sanning med modifikation ..trafikskadeföreningen KAN gå in och HJÄLPA TILL med kostnaden .. de tar inte hela summan ... ska medge att i mitt fall så var det smitning där vållande part inte gick att identifiera. OM som i det här fallet motparten går att identifiera kan edt vara så att de tar hela kostnaden men låt det vara osagt.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Vad händer?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...