Jag har erfarenhet, och jag åkte inte fast som tur var
Smått OT, men hur fan kan R1 fortfarande vara alla småpojkars våta dröm?
En vän till mig tog en bil i sidan så den blev skrot samt att han krossade sin fot men försäkringsbolaget ersatte både hans hoj och kläder trotts att han saknade körkort öht.
Vet inte hur det gick till faktiskt och sjukt förvånad att han löste det.
Det kallar jag att köra oförsäkrad....Framtiden är kanske att ha helt individuella premier, det du betalar in får du ut...
Det är nog inte så lätt för stackarn bor mitt i Sthlm
En vän till mig tog en bil i sidan så den blev skrot samt att han krossade sin fot men försäkringsbolaget ersatte både hans hoj och kläder trotts att han saknade körkort öht.
Vet inte hur det gick till faktiskt och sjukt förvånad att han löste det.
han kanske bara ville få slut på det eviga motortjötet som han artigt våldats till att lyssna på..?Håller med ...mycket märkligt dom släppte en ny modell 1998 och även 1999 var den värst...typ sedan har den varit efter seglad i allt tills 2015 då den är i fas med övriga igen.
Visst viktigaste är väl att man trivs med hojen man har oavsett modell osv, glömmer aldrig när jag pratade med en kollega på jobbet om att jag montera Turbo kit på min dåvarande zx9 -99 och att det var ett jävla tryck i den, hans reaktion var....går den som R 1 då ungefär ?......omg...
han kanske bara ville få slut på det eviga motortjötet som han artigt våldats till att lyssna på..?
En vän till mig tog en bil i sidan så den blev skrot samt att han krossade sin fot men försäkringsbolaget ersatte både hans hoj och kläder trotts att han saknade körkort öht.
Vet inte hur det gick till faktiskt och sjukt förvånad att han löste det.
jag fick mina pengar till slut med motiveringen att de inte borde låtit mig försäkra hojen från första början när jag inte ens hade körkort.
takes one to know oneHa ha ha! Burn! Good burn!
Håller med ...mycket märkligt dom släppte en ny modell 1998 och även 1999 var den värst...typ sedan har den varit efter seglad i allt tills 2015 då den är i fas med övriga igen.
Visst viktigaste är väl att man trivs med hojen man har oavsett modell osv, glömmer aldrig när jag pratade med en kollega på jobbet om att jag montera Turbo kit på min dåvarande zx9 -99 och att det var ett jävla tryck i den, hans reaktion var....går den som R 1 då ungefär ?......omg...
Wait what?
Att du får försäkra fordonet har ju ganska lite att göra med att du inte får köra det.
Du kan ju äga ett fordon utan körkort, och om fordonet ska köras (av till exempel en familjemedlem för att skjutsa dig nånstans) så måste det ju vara försäkrat och eftersom att du står som ägare så är det ju du som måste försäkra det.
Låter som om någon på försäkringsbolaget hade lite otur när de tänkte, men det föll ju definitivt ut till din fördel så det var ju i det här fallet bra iaf.
1. Skriv detta i någon av skenförsäkringtrådarna.
2. Ducka.
3. Pudla.
Redan på den tiden hette det att den som framför fordonet ska stå som försäkringstagare. Kan du inte framföra det ska du inte försäkra det. Kanske inte så vanligt att en mormor ber om att få bli körd till affären på en sporthoj.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |