Kongo
Men gasa sa jag!!!
He,he sådana hemskheter ska inte florera runt på nätet, har iaf varit och undersökt allt nu, och som tur var, inga skelettskador, dock har axeln varit ur led en kort stund och det skadade fästen och ligament runt leden, ska ha armen i en mitella och fjolla omkring i ngn vecka, så att händerna är såriga och att ansiktet ser ut som att någon tvångsopererat in en pingisboll under huden ,(mindre idag iaf...)! är väl det enda synliga...Allt läker!MikkE skrev:Fy fasiken!
Bra att du gjort en anmälan iaf. Man kan alltid hoppas på positivt resultat att de får tag på snubben.
Du har ingen bild på fejset?
Snart på både jobb och hoj igen..
//Kongo
Ringde dem och de sa precis som du, att det ska styrkasKamikaze kid skrev:Ja gör det men se till att ha vittne!
Har du inget vittne så får du inte en spänn.
Testat....
av vittnen, MEN han sa att han helt klart tyckte att jag ska skicka in, är dessutom (även om det inte märks här ibland ) van att ha skriftkonversationer med myndigheter , så jag kan skriva till dem på "deras språk" kommer dessutom att begära in Poliser som jag känner som ska styrka min trovärdighet.
Försöka ska jag iaf, suger ju att först bli blåslagen och dessutom få betala för skiten
Last edited: