Showtime skrev:2261169är det någon som vet ifall bådas skadeanmälan måste komma in till FB innan ärendet påbörjas? även ifall polis var på plats och det finns en polisrapport?
Vet du vad den andre har för bolag? Det värsta som kan hända är att han har samma bolag. Finns mycket pengar att tjäna, om de kan lägga skulden på dig, som bara har halvförsäkrat, ifall det finns minsta tveksamhet. Och även om allt sker just, så brukar det visst ta längre tid, ifall skadan är inom samma bolag.Showtime skrev:2259727tyvärr har jag ingen helförsäkring, så ja måste vänta på att hans försäkringsbolag börjar ta tag i saken! men ska fan ringa dom varenda dag! orkar bara vänta MAX en månad..
Showtime skrev:2259467Blev påkörd här i veckan o min R1 e "skrot".. då det var den andra personens fel så ska ju hans försäkringsbolag betala min hoj.. Så frågan är hur lång tid kan detta tänkas ta? kommer jag sitta utan hoj o pengar resten av detta året? någon som har några erfarenheter?
wonderwizard skrev:226023640 lapp för en R1 ram ? 12-13 lappar ligger närmare sanningen
men jobbet att flytta över allt helt + nya delar kostar mer i arbete än vad den ev. kan vara värd, så jag tror nog också att den blir inlöst
Showtime skrev:2261169är det någon som vet ifall bådas skadeanmälan måste komma in till FB innan ärendet påbörjas? även ifall polis var på plats och det finns en polisrapport?
fy fan du! man blir så jevvla irriterad på dom! hoppas du blir bra igen iaf!sx-pojken skrev:2295198sitter rullstolsbunden efter att en bilist missat väjningsplikt och har bruten fot krossat knä och krossat handled.. skoj sommar.. förutsätt att alla är idioter om ni vill överleva... bara tacka att de fick igång hjärtat på mig...o ni ska se alla mina snygga ärr i skallen...suck ser ju ut som man gått en hård match mot tyson...bulig o dann e man o blödde som en gris gjorde jag tydligen ifrån dem me...ja d syns ju i alla fall att man varit med om nått man egentligen inte skulle ha överlevt....
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |