Påskgodis i Nyköping!

rogga R6

www.vsbracing.se
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
minimoto/snart barnvagn
ser ut som ni hade en trevlig åk tur hade tänkt hänga me !
Men låg hemma i fosterställning och kallsvettades i en jätte bakfylla :D :näsblod

får bli nästa gång:tummenupp

Pizzabagarn

Guest
Tack till Skitfrän MC för en nice dag, hänger gärna på igen. Synd bara att ni inte valde att köra idag istället... snö hade ju gett det hela ytterligare krydda :huvet . Vem faaan är det som har beställt det här vädret?

Jag beställde det för jag kan ju ändå inte köra något de närmaste dagarna :D

Ninjacarro hade klart snyggaste hjälmen........och det säger jag inte bara för att jag gillar att ha ridbyxor på mig:tungan

Last edited:

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Verkar varit en härlig men kylig åkning =) hakar på nästa gång om Tant R1 e funkis då! :huvet

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Det var FRUKTANSVÄRT kallt på morgonen, när jag skulle smiska motorväg fram o tillbaka till södertälje. Var tvungen att sticka dit lite snabbt o hämta han som skulle övningsköra med mig.. Trodde jag skulle få amputera bort fingrarna efter den resan. :D Minusgrader var bara förnamnet..

Men sen kom ju solen, så sen vart det riktigt trevligt.

Dark_Messenger

Guest
Tack till Skitfrän MC för en nice dag, hänger gärna på igen. Synd bara att ni inte valde att köra idag istället... snö hade ju gett det hela ytterligare krydda :huvet . Vem faaan är det som har beställt det här vädret?

TVÅ bullar! Inte dåligt inte! Du är räknad med på nästa körning.:tummenupp

Hade kanonkul! Ser fram emot flera träffar :)

Du är också räknad med. Finns för få hojåkarbrewdar i världen! Du körde bra också tycker jag (för att va chey) :pannkyss

:yoparty Rock on!

Det var FRUKTANSVÄRT kallt på morgonen, när jag skulle smiska motorväg fram o tillbaka till södertälje. Var tvungen att sticka dit lite snabbt o hämta han som skulle övningsköra med mig.. Trodde jag skulle få amputera bort fingrarna efter den resan. :D Minusgrader var bara förnamnet..

Men sen kom ju solen, så sen vart det riktigt trevligt.

Finns många veklingar på SH...! :D

Last edited:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
TVÅ bullar! Inte dåligt inte! Du är räknad med på nästa körning.:tummenupp

Du är också räknad med. Finns för få hojåkarbrewdar i världen! Du körde bra också tycker jag (för att va chey) :pannkyss

:yoparty Rock on!

Jag vill också tillhöra gänget och åka fler gånger, även fast jag knappt hängde med. :tungan

Och räkna med att tjejen min tar sin egen hoj nästa gång istället för att sitta bakpå. Då ska ni få se på andra bullar.. :tuttar

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Jag vill också tillhöra gänget och åka fler gånger, även fast jag knappt hängde med. :tungan

Och räkna med att tjejen min tar sin egen hoj nästa gång istället för att sitta bakpå. Då ska ni få se på andra bullar.. :tuttar

Klart som korvspad att du/ni får hänga på fler ggr. Givetvis kommer vi ju ha fler körningar än bara dom "öppna".. Enda skillnaden på dessa är att tempot kanske är aningen högre, samt att det kanske blir mindre fikapauser etc..

Men ni som vill haka på oss när vi kör: Bara säga till.. Vi tvekar aldrig på att ha fler folk med oss.

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Ja, det kanske inte vore så dumt.
Förmodligen öppnar vi upp vårat forum inom kort också.. :tummenupp

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Haha, nu är du känslig. Håll utkik ikväll eller imorgon. Lovar att det kommer finnas mer roliga kort då.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...