ser ut som ni hade en trevlig åk tur hade tänkt hänga me !
Men låg hemma i fosterställning och kallsvettades i en jätte bakfylla
får bli nästa gång
Tack till Skitfrän MC för en nice dag, hänger gärna på igen. Synd bara att ni inte valde att köra idag istället... snö hade ju gett det hela ytterligare krydda . Vem faaan är det som har beställt det här vädret?
Ha ha ja den e verkligen snygg. Förstår om det e många killar som blir avundsjuka på den
Tack till Skitfrän MC för en nice dag, hänger gärna på igen. Synd bara att ni inte valde att köra idag istället... snö hade ju gett det hela ytterligare krydda . Vem faaan är det som har beställt det här vädret?
Hade kanonkul! Ser fram emot flera träffar
Det var FRUKTANSVÄRT kallt på morgonen, när jag skulle smiska motorväg fram o tillbaka till södertälje. Var tvungen att sticka dit lite snabbt o hämta han som skulle övningsköra med mig.. Trodde jag skulle få amputera bort fingrarna efter den resan. Minusgrader var bara förnamnet..
Men sen kom ju solen, så sen vart det riktigt trevligt.
TVÅ bullar! Inte dåligt inte! Du är räknad med på nästa körning.
Du är också räknad med. Finns för få hojåkarbrewdar i världen! Du körde bra också tycker jag (för att va chey)
Rock on!
Jag vill också tillhöra gänget och åka fler gånger, även fast jag knappt hängde med.
Och räkna med att tjejen min tar sin egen hoj nästa gång istället för att sitta bakpå. Då ska ni få se på andra bullar..
Fram med bilderna nu Svartis
Jag vill också tillhöra gänget och åka fler gånger, även fast jag knappt hängde med.
Och räkna med att tjejen min tar sin egen hoj nästa gång istället för att sitta bakpå. Då ska ni få se på andra bullar..
Jag blir avis på dig som har en sån fin hjälm, Jag vill ha, Jag vill ha
Nu ligger det en del kort på våran hemsida www.skitfranmc.com
Jag kommer lägga upp ännu fler ikväll. Om någon har något bra kort, är det bara att maila dom till mig.
Shit vad fet jag ser ut i Goretex-stället......kraftig benstomme kanske
Najs bilder
*host* *host*
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |