SPID skrev:2085898Har en fråga tänkte köra hoj i morgon men kan inte ställa på hojen vad händer om farbror blå stoppar mig den är försäkrad tacksamm för svar
Ha HA ja jag var snabbarejaneinar skrev:2085909varför kan du inte ställa på
försökte på nätet nyss men det gick inteJonnyN skrev:2085904varför kan du inte ställa på den???
SPID skrev:2085921försökte på nätet nyss men det gick inte
grejade det i gårSVooSh skrev:2085923Du måste grejja försäkring först sen är det bara att ställa på.
Oki, det har jag oxå varit med om. Jag sket i det och hoppas på det bästa. Tror inte polisen ser det direkt på deras dator om den e påställd eller inte.SPID skrev:2085921försökte på nätet nyss men det gick inte
SPID skrev:2085921försökte på nätet nyss men det gick inte
Nä har ju byggt hela vintern skruvade ihop den i dag så jag chansar nog har sån begär av att köra nu så lite böter får man väl ta om det inte är allt för mycketJonnyN skrev:2085926Oki, det har jag oxå varit med om. Jag sket i det och hoppas på det bästa. Tror inte polisen ser det direkt på deras dator om den e påställd eller inte.
Hade jag oxå gjort. Bara man har försäkring så.SPID skrev:2085933Nä har ju byggt hela vintern skruvade ihop den i dag så jag chansar nog har sån begär av att köra nu så lite böter får man väl ta om det inte är allt för mycket
SPID skrev:2085933Nä har ju byggt hela vintern skruvade ihop den i dag så jag chansar nog har sån begär av att köra nu så lite böter får man väl ta om det inte är allt för mycket
Tror intejaneinar skrev:2085942Finns det nåra snutar i Härnösand???
JonnyN skrev:2085949Tror inte
Ja det lovar jag dig att det finns..janeinar skrev:2085954Finns det nåra Ytisar i Sjöbo??
JonnyN skrev:2085959Ja det lovar jag dig att det finns..
Ja det gjorde du..för detta är långt ifrån en stad.......janeinar skrev:2085969Åfan, trodde Sjöbo var en liten pittoresk stad.
Men där misstog jag mig kanske
JonnyN skrev:2085975Ja det gjorde du..för detta är långt ifrån en stad.......
Helt rättjaneinar skrev:2086042Ursäkta, pittoresk liten håla skulle de´va! Så de så!
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|