SPID skrev:2085898Har en fråga tänkte köra hoj i morgon men kan inte ställa på hojen vad händer om farbror blå stoppar mig den är försäkrad tacksamm för svar![]()
Ha HA ja jag var snabbarejaneinar skrev:2085909varför kan du inte ställa på![]()
försökte på nätet nyss men det gick inteJonnyN skrev:2085904varför kan du inte ställa på den???
SPID skrev:2085921försökte på nätet nyss men det gick inte
grejade det i gårSVooSh skrev:2085923Du måste grejja försäkring först sen är det bara att ställa på.
Oki, det har jag oxå varit med om. Jag sket i det och hoppas på det bästa. Tror inte polisen ser det direkt på deras dator om den e påställd eller inte.SPID skrev:2085921försökte på nätet nyss men det gick inte
SPID skrev:2085921försökte på nätet nyss men det gick inte
Nä har ju byggt hela vintern skruvade ihop den i dag så jag chansar nog har sån begär av att köra nu så lite böter får man väl ta om det inte är allt för mycketJonnyN skrev:2085926Oki, det har jag oxå varit med om. Jag sket i det och hoppas på det bästa. Tror inte polisen ser det direkt på deras dator om den e påställd eller inte.
Hade jag oxå gjort. Bara man har försäkring så.SPID skrev:2085933Nä har ju byggt hela vintern skruvade ihop den i dag så jag chansar nog har sån begär av att köra nu så lite böter får man väl ta om det inte är allt för mycket
SPID skrev:2085933Nä har ju byggt hela vintern skruvade ihop den i dag så jag chansar nog har sån begär av att köra nu så lite böter får man väl ta om det inte är allt för mycket
Ja det lovar jag dig att det finns..janeinar skrev:2085954Finns det nåra Ytisar i Sjöbo??![]()
![]()
JonnyN skrev:2085959Ja det lovar jag dig att det finns..
Ja det gjorde du..för detta är långt ifrån en stad.......janeinar skrev:2085969Åfan, trodde Sjöbo var en liten pittoresk stad.![]()
Men där misstog jag mig kanske![]()
JonnyN skrev:2085975Ja det gjorde du..för detta är långt ifrån en stad.......![]()
![]()
![]()
Helt rättjaneinar skrev:2086042Ursäkta, pittoresk liten håla skulle de´va! Så de så!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |