Andreas-r1
DS
fan oxå går ju inte att ställa på hojen står att försäkring saknas... va fan ska jag göra???
Folksam säger att försäkrningen ligger där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Andreas-r1 skrev:fan oxå går ju inte att ställa på hojen står att försäkring saknas... va fan ska jag göra???
xfader skrev:Om hojen var avställd när försäkringen tecknades, så måste du först ringa till folksam och få dom att "ställa på den", då skickar dom något fint elektroniskt meddelande till vägverket som talar om att det går att ställa på den. Jag gjorde detta för tre dagar sen och det "gick direkt", sen var det bara att ställa på hojen på vägverkets hemsida
/xf
xfader skrev:Om hojen var avställd när försäkringen tecknades, så måste du först ringa till folksam och få dom att "ställa på den", då skickar dom något fint elektroniskt meddelande till vägverket som talar om att det går att ställa på den. Jag gjorde detta för tre dagar sen och det "gick direkt", sen var det bara att ställa på hojen på vägverkets hemsida
/xf
Andreas-r1 skrev:Jo har har pratat med folksam men dom har nått fell på kontakten till bilregistret,QUOTE]
Ska jag behöva ringa o fråga ?? ...
Andreas-r1 skrev:Jo har har pratat med folksam men dom har nått fell på kontakten till bilregistret, så nu sitter jag och rister i stolen och funderar på att köra avställt klarar inte detta psykist....hehe
DEt e ju fan oxå att det alltid ska krabba dom e ju helt kassa!!!!!
Hyperdrive skrev:Det finns ju nånting som heter framförhållning oxo. Jag ställde på min hoj igår och det var inga problem.
nike83 skrev:kom precis in efter min första tur iår !!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jälva skönt
Hyperdrive skrev:Det finns ju nånting som heter framförhållning oxo. Jag ställde på min hoj igår och det var inga problem.
Andreas-r1 skrev:fan oxå går ju inte att ställa på hojen står att försäkring saknas... va fan ska jag göra???
David81 skrev:En annan fråga .. Folksam försäkrar ju bara banåkning som Smc är inblandade i .. är dom involverade i många träffar eller bara deras egna?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|