Starstriker
Som man googlar får man svar
Finns det nån som tycker att P3s "humorprogram" är roliga (nuförtiden)?
Nej. De är ganska bajsnödiga.
När radiopratarna skrattar åt varandras skämt är det riktigt lågt. Eller så är de påtända.
Nej. De är ganska bajsnödiga.
När radiopratarna skrattar åt varandras skämt är det riktigt lågt. Eller så är de påtända.
"Institutet" räknar jag som ett humorprogram, och det är fantastiskt bra.
"Morgonpasset" var riktigt bra under sommaren, när ordinarie programledarna var lediga och Emma Knyckare tog hand om det tillsammans med veckogäster.
Resten av året är det fruktansvärt dåligt.
Jag stör mig på att de låter människor med talfel sköta radion. Då menar jag inte bara skåningar utan även folk som inte kan säga R, läspar eller liknande. Visst, man ska inte ge sig på dem pga deras fel MEN man ska väl inte anställa dem för att PRATA I RADIO FÖR I HELVETE!?
...and in other news, bears have been found to shit in the woods...
P3 har bra musik och humor men inkvoteringen av "genusvetare" (fint ord för gnällig vänsterkossa som är för korkad för att läsa någon annan stans än Södertörns högskola) och strukturfeminister är helt sanslös. De får Fox News att framstå som en opartisk nyhetsbevakare i sammanhanget.
Jag stör mig på att de låter människor med talfel sköta radion. Då menar jag inte bara skåningar utan även folk som inte kan säga R, läspar eller liknande. Visst, man ska inte ge sig på dem pga deras fel MEN man ska väl inte anställa dem för att PRATA I RADIO FÖR I HELVETE!?
Som den där förbannade nyhetsreportern som inte kan r utan istället säger -"ejj". Typ. Nån gammal tant runt 60 typ, hon är inte med så ofta förvisso.
Har man ett radioansikte så är man inte med i tv, kan man inte säga r är man inte med i radio.
Eller är det för elakt?
Jag tror att P3 snålar med budgeten och tar in Fas3-are från arbetsförmedlingen, och de som inte duger till något annat får ett eget radioprogram i P3.
Nu e ja ju visserligen bara -86a men sålänge ja lyssnat på P3 har de väl ändå bara vart rödpack vid spakarna?
Har hållt på och hantverkat i garaget en del på sista tiden. Då måste man lyssna på radio. P3 går bort nuförtiden, så jag har provat Metropol.... eller Megapol vadenuheter. Det här är om möjligt snäppet värre än P3. Inte för att programledarna inte har ett enda vettigt ord att säga, eller för de ständiga reklamavbrotten... eller den urgamla skvalmusiken de spelare.
Nej, det är reklaminslagen i sig. De har så frukransvärt dåliga manus att jag får kväljningar. Eller den lilla tjejjen som rabblar nåt om kredittjänster utan prövn ing (WFT) eller damen som på klingande finlandssvenska gör reklam för ett annat kreditinstitut (låter väl mer trovärdigt tycker säkert reklammakaren)... Eller varför inte alla rappade reklamsånger som är så utomordentligt dåliga att jag får sura uppstötningar. Fy fan.
Yohio... till alla er som ser en hårt sminkad internationell J-pop stjärna... jag ser bara en osäker kille från Sundsvall.
En undersökning har ju faktiskt visat svart på vitt att ca. 70% av Journalistkåren sympatiserar med v eller mp, klart att agendan färgas av detta.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|