Paintball eller?

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Eftersom man kan få svar på det mesta på detta ypperliga forum så tänkte jag kolla om nån vet bra ställen att spela på.
Alla tips mottages varmt :näsblod

Är det sedan någon/några/asmånga som är sugna på att spela så är ju det inte fel heller. Vi är ett gäng kompisar som precis fått upp ögonen för att skjuta sin polare och sen skratta åt det :tummenupp

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
Kila iväg o köp varsitt kit på Stratec eller nån annan paintballbutik!
Sen e det bara att dra in i skogen nånstans o leta upp en bra plats o köra på :tummenupp Hur kul som helst!

www.stratec.nu/

...sen var markägaren har för åsikter e ju en helt annan sak :tungan

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Får nog förtydliga att det är PLATSER att spela på vi söker. Vi hyr prylar (några har egna) men behöver alltså tips på tex bra skogsområden. Om det nu finns nåt i krokarna :va

tycker vi ska köra hoj-paintball

Hehehe! Alla fixar en sidvagnscross var + en eller ett par gunners :tummenupp

Last edited:

gismo

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
yamaha vmax 1985
tuvär finns inte rivningskåkarna i gammlestan kvar.
men ni kan väll okupera ett .det är ju populärt nu.

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Se till att ni sätter en gräns! Jag tyckte också det var kul och skjuta på polarna. Dock så slutade det med att man drog igång ett lag och började tävla runt i Sverige. Vi vann priser, blev bland de bättre i Sverige. Åkte runt i Europa och tävlade. Spenderade varje jevla krona man tjänade. Ni som säger att cross är dyrt. HAA! Pröva paintball.
Kände för att informera samt skryta lite.
Tack för mig.

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
cbr 954-02
Får nog förtydliga att det är PLATSER att spela på vi söker. Vi hyr prylar (några har egna) men behöver alltså tips på tex bra skogsområden. Om det nu finns nåt i krokarna :va

Hehehe! Alla fixar en sidvagnscross var + en eller ett par gunners :tummenupp

ring mig grabben,vi har redan en uppbyggd spelplan närmare dig än du tror:)0709415581

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Enda stället du egentligen kan spela på utan att blanda in nåt p8ntball företag här i krokarna utan att få problem om någon klagar (jag kan inte riktigt lagarna, bara att det tydligen "ska vara så", jag har säker fel?) är i skogen ovanför bergsjödalen. Söder om A51:s bana.

Annars har Area 51 i bergsjön Walk on på söndagarna, kostade 200:- per år när jag fortfarande höll på och då fick man spela hur mycket du ville på deras banor. Dom har även grejjer att hyra.

Prova på att köra på tävlingsbanan där en söndag, så enormt mycket roligare än att lufsa runt i skogen.:yoparty

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring