Paintball???

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Spelade i 2år förut och måste säga att det är roligare med pump. Mer sport då, när man måste sikta lite mer i stället för att bara dra av 50 bollar. Fast då ska ju gärna alla ha pump :)

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Lartes skrev:
1500 spänn om du får vara helt ärlig (till en amatör som jag) är det ett sjysst pris för den?
Ett bra pris är det, jag skulle iaf inte ha tvekat!
Nu fick du en opartisk syn på det :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Beno skrev:
Inte fan hävdar du dig mot Hardcore med en pump :fyllisar :tungan Om det var det du menade.

Är hyfsat bra och har inte en sula mot dom pojkarna ens om jag använder det värsta jag kan frambringa i markör väg :machinegu

Hävda och hävda................ :hihi

Nog har jag väl skjutit ut Roy och en eller att par av dom andra i Hardcore vid några tillfällen men om vi säger som så att träffprocenten ligger till deras fördel.
Dom pojkarna e inte helt bet direkt.
:Bugar

Min poäng är bara att man behöver inte ha en Ängel eller Timmy bara för att ha kul. Den banan jag spelar, eller spelade ska vi kanske säga för det har inte blivigt av att jag har spelat något på större delen av sommaren. Behöver provtrycka luftsystemet och har inte fått tummen ur.
Nå, dit jag ville komma var att på Area51 här i Gbg så är det walk on på söndagarna och då brukar diverse lag dyka upp för att träna. Hardcore bland annat och även några gamla teddybearsspelare brukar lira lite innemellanåt.

Dom flesta av dessa spelar med Ängel, Timmy, Tribal eller annat dyrt och det är en liten :rolleyes: utmaning att spela med och mot dessa när man spelar pump men det går och jag har precis lika roligt om inte roligare än vad många av de andra har.

Det är nog på sin plats att trycka lite på att som nybörjare ska man inte spela pump eftersom det är en helst annan spelstil och en annan mentalitet. Spelar man mot semi så kommer man att få storstryk, så är det och det kan nog få en och annan att tycka att p8ntball är en trist sport innan dom ens har fattat vad otroligt, fantasiskt kul det är!

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Paket.

Hej!

Jag har ett helt paket att sälja.
En spyder markör, inte pump(halvautomatisk).
En 20 oz tank till det.
En bottomline.
En mask för ansiktet.
Ett magasin.
Och sen lite utrustning för att underhålla vapnet.
Det är allt tror jag? Ett helt nybörjarpaket iaf för dom som inte vill pumpa hela tiden.

Jag har använt det ungefär 2 ggr :p
Maila mig på dsdisco@hotmail om du är intresserad.

/Daniel

Beno

Backwheel Demon;)
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100S
DumDum skrev:
Hävda och hävda................ :hihi

Nog har jag väl skjutit ut Roy och en eller att par av dom andra i Hardcore vid några tillfällen men om vi säger som så att träffprocenten ligger till deras fördel.
Dom pojkarna e inte helt bet direkt.

Min poäng är bara att man behöver inte ha en Ängel eller Timmy bara för att ha kul. Den banan jag spelar, eller spelade ska vi kanske säga för det har inte blivigt av att jag har spelat något på större delen av sommaren. Behöver provtrycka luftsystemet och har inte fått tummen ur.
Nå, dit jag ville komma var att på Area51 här i Gbg så är det walk on på söndagarna och då brukar diverse lag dyka upp för att träna. Hardcore bland annat och även några gamla teddybearsspelare brukar lira lite innemellanåt.

Dom flesta av dessa spelar med Ängel, Timmy, Tribal eller annat dyrt och det är en liten :rolleyes: utmaning att spela med och mot dessa när man spelar pump men det går och jag har precis lika roligt om inte roligare än vad många av de andra har.

Det är nog på sin plats att trycka lite på att som nybörjare ska man inte spela pump eftersom det är en helst annan spelstil och en annan mentalitet. Spelar man mot semi så kommer man att få storstryk, så är det och det kan nog få en och annan att tycka att p8ntball är en trist sport innan dom ens har fattat vad otroligt, fantasiskt kul det är!

Sant! Paintball rockar! Synd att det är så jävla dyrt bara. Har lagt spelandet på hyllan och driver Nordic Series nu istället. Det är jävulskt bra sammanhållning bland killarna (och tjejerna) som spelar paintball i Sverige. Kul som fan att åka runt och träffa dom varenda gång :fyllisar :tuttar :arsele :yoparty :öl :machinegu :FU Sammanfattar paintball livet ganska bra :D

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM