Pandemi

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Lite rensning vore bara bra för världen. Finns alldeles för många tokstollar där ute i verkligheten..

Merovingian

Guest
Duscha, så är du säker från influensan.
Ska även funka mot HIV.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
KÖPES: Jaktstuga, skick och standard egalt. Enda kravet är att närmsta granne ska vara mer än 2 mil bort. Gärna Norrland. Ett plus om det finns möjlighet att gräva bunker under stugan.

Svar till "Inte orolig".

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Man kan ju hoppas. Det är min bästa dagdröm. Jorden går under och jag styr upp allt och återbefolkar jorden.

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Jag torrgasade utav hellvetTe nu utanför dn-skrapan. Min tanke är att de kanske gör ett uppslag om luftföroreningsdöden istället, så att vi har något annat att oroa oss för. :banana

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Man kan ju hoppas. Det är min bästa dagdröm. Jorden går under och jag styr upp allt och återbefolkar jorden.

Samma här. I min dröm vaknar Jag upp helt själv på jorden men efter ett tag hör jag röster från ett stenrös. Det är rasmassorna som täppt till öppningarna på en tunnel i vilken några bussar med hanbollscheyer på väg till turnering låsts in och även de överlevt ragnarök.

:banana

Sen vaknar jag :huvet

Smagatusk

Guest
Kan ju hoppas svininfluensan ger sig på och dödar finansgrisen.

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
UD rekommenderar svenskar att inte åka till mexico....är det för att vi är svin ?

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Arnold Schwarzenegger, guvernör i Kalifornien, har utlyst undantagstillstånd i den amerikanska delstaten med anledning av svininfluensan......

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fan, jag åt Mexicana-soppa i går, kommer jag att dö nu?

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Vad svinigt!

Någon norrlänning som har en x-tra plats i garaget!?! (i värsta fall får du kanske föraren på köpet) Jag räknas som svin :rofl :hihi :rofl och ligger därför i riskzonen!

Att våren kommer tidigt och att vi snabbt bränner över bron för att nå kontinenten på någon timme är en fördel för oss Skåningar. Men det här måste fanimig va en nackdel:

Skåne rustar för svininfluensa

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Någon norrlänning som har en x-tra plats i garaget!?! (i värsta fall får du kanske föraren på köpet) Jag räknas som svin :rofl :hihi :rofl och ligger därför i riskzonen!

Kaffet är klart när du kommer!

Jo, närheten till "kontinenten" har sina nackdelar, men man ska inte förakta billigt öl heller!

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Samma här. I min dröm vaknar Jag upp helt själv på jorden men efter ett tag hör jag röster från ett stenrös. Det är rasmassorna som täppt till öppningarna på en tunnel i vilken några bussar med hanbollscheyer på väg till turnering låsts in och även de överlevt ragnarök.

:banana

Sen vaknar jag :huvet

Är det alltså ett vedertaget fakta att handbollscheyer är snigga? Jag råkade befinna mig på ett handbollsjippo i helgen där tre av de fyra handbollstjejerna var på var sitt sätt hetbollar! ( Jag fick ligga ingen av dom :gnissla )

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år