Paparazzi på SRW

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Någon vill pressa mig på pengar, jag fick denna bild i ett hotbrev, därför går jag nu ut offentligt och erkänner att jag har haft en inhyrd stuntman hela tiden, men nu är det altså slut på fusket.

Bifogat

• skiftar.jpg
    skiftar.jpg
    32.8 KB · Visningar: 480

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Vad är vitsen med en bodydouble, stuntman, kopia - som kör sakta?

Fanns det ingen snabb kille som var lik dig?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jalle skrev:
Vad är vitsen med en bodydouble, stuntman, kopia - som kör sakta?

Fanns det ingen snabb kille som var lik dig?
A-förare är dyra att hyra, kolla in Mumlans ERF team, Mumlan får betala allt själv, hans två inhyrda A-förare har dealen: arrive and drive.

Min stuntman Zillyvurper fick kramp efter tre varv på SRW, han är inte van vid SBK lok.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag glömde bifoga Jalles nya avatar.

Bifogat

• poliskonstapel.gif
    poliskonstapel.gif
    10.2 KB · Visningar: 48

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Fixx skrev:
Jalle är du i höllviken??

Pm:a mig om du vill köra idag

Tyvärr, drar till Växjö om 20 min.

Dessutom har jag lite strul med Husan, satte på kraschpuckar, motardslicks och gjorde mig redo för Sturup i söndags. Såg då olja på golvet och härledde det till generatorkåpan och bakom den var det mycket oljemys. Packboxbyte till vevaxeln innan det gasas ngt för min del, tyvärr!

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
Jalle skrev:
Tyvärr, drar till Växjö om 20 min.

Dessutom har jag lite strul med Husan, satte på kraschpuckar, motardslicks och gjorde mig redo för Sturup i söndags. Såg då olja på golvet och härledde det till generatorkåpan och bakom den var det mycket oljemys. Packboxbyte till vevaxeln innan det gasas ngt för min del, tyvärr!

ammen fö faen! Du har ju mekat en bråkdel så mycket med R1:an som du har med husan bara efter ngr månader. Get the point already! :D

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
grandmaster skrev:
ammen fö faen! Du har ju mekat en bråkdel så mycket med R1:an som du har med husan bara efter ngr månader. Get the point already! :D
Han bara förbereder sig för att komma tillbaka med dunder och brak i 250R... :hihi

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Någon vill pressa mig på pengar, jag fick denna bild i ett hotbrev, därför går jag nu ut offentligt och erkänner att jag har haft en inhyrd stuntman hela tiden, men nu är det altså slut på fusket.
Jag sa ju att du skulle skriva kontrakt med mig istället. Då blir det äntligen fart på Superbiken också.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
GSXR1100R skrev:
A-förare är dyra att hyra, kolla in Mumlans ERF team, Mumlan får betala allt själv, hans två inhyrda A-förare har dealen: arrive and drive.
:va :confused: :va :confused: måste ha missat nått...
:tungan

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Jag sa ju att du skulle skriva kontrakt med mig istället. Då blir det äntligen fart på Superbiken också.
Du är inbokad till nästa år, jag föväntar mig 1.03 på Knudan och 1.09 på Åsen, du kommer att få köra alla regnpassen.

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
GSXR1100R skrev:

Alla säger den är tung som en blysläde...skitsnack, inga probs att kuska runt med på SRW. Problemet var att jag lånade Metallis utrus. där stövlarna är 43..aj.....aj och handskana stl 9 vilket gjorde att efter 4 varv kände jag varken händer eller fötter. Men roligt var det. Kom dit som Direktör ( alla vet som såg mig ) och avslutade som missil plågare :)

Tack för lånet metallis & GSXR1100R

Mvh//ZS

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Zilversurfer skrev:
Alla säger den är tung som en blysläde...skitsnack, inga probs att kuska runt med på SRW. Problemet var att jag lånade Metallis utrus. där stövlarna är 43..aj.....aj och handskana stl 9 vilket gjorde att efter 4 varv kände jag varken händer eller fötter. Men roligt var det. Kom dit som Direktör ( alla vet som såg mig ) och avslutade som missil plågare :)

Tack för lånet metallis & GSXR1100R

Mvh//ZS
Billiga ursäkter kommer man långt med.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
grandmaster skrev:
inte undra på att det var så stelt i depån, alla bara stod o viskade när du snokade runt
Ja när Greve Hamliton gör sin James Bond imitation så ryser alla.

apriliahasse

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Gixxer
GSXR1100R skrev:

Ursäkta Man frågar men jag fattade inte ett jotha.
Förklara.
:confused: :confused: :kocko
(Dom säjer jag är dum)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...