Jalle skrev:Fanns det ingen snabb kille som var lik dig?
A-förare är dyra att hyra, kolla in Mumlans ERF team, Mumlan får betala allt själv, hans två inhyrda A-förare har dealen: arrive and drive.Jalle skrev:Vad är vitsen med en bodydouble, stuntman, kopia - som kör sakta?
Fanns det ingen snabb kille som var lik dig?
GSXR1100R skrev:Jag glömde bifoga Jalles nya avatar.
Säkert nån html grunka som ska bockas iJalle skrev:Mycket fin!
Fast den funkar inte som avatar i rörelse.
Fixx skrev:Jalle är du i höllviken??
Pm:a mig om du vill köra idag
Jalle skrev:Tyvärr, drar till Växjö om 20 min.
Dessutom har jag lite strul med Husan, satte på kraschpuckar, motardslicks och gjorde mig redo för Sturup i söndags. Såg då olja på golvet och härledde det till generatorkåpan och bakom den var det mycket oljemys. Packboxbyte till vevaxeln innan det gasas ngt för min del, tyvärr!
Han bara förbereder sig för att komma tillbaka med dunder och brak i 250R...grandmaster skrev:ammen fö faen! Du har ju mekat en bråkdel så mycket med R1:an som du har med husan bara efter ngr månader. Get the point already!
Jag sa ju att du skulle skriva kontrakt med mig istället. Då blir det äntligen fart på Superbiken också.GSXR1100R skrev:Någon vill pressa mig på pengar, jag fick denna bild i ett hotbrev, därför går jag nu ut offentligt och erkänner att jag har haft en inhyrd stuntman hela tiden, men nu är det altså slut på fusket.
måste ha missat nått...GSXR1100R skrev:A-förare är dyra att hyra, kolla in Mumlans ERF team, Mumlan får betala allt själv, hans två inhyrda A-förare har dealen: arrive and drive.
Du är inbokad till nästa år, jag föväntar mig 1.03 på Knudan och 1.09 på Åsen, du kommer att få köra alla regnpassen.valmers skrev:Jag sa ju att du skulle skriva kontrakt med mig istället. Då blir det äntligen fart på Superbiken också.
GSXR1100R skrev:Någon vill pressa mig på pengar, jag fick denna bild i ett hotbrev, därför går jag nu ut offentligt och erkänner att jag har haft en inhyrd stuntman hela tiden, men nu är det altså slut på fusket.
Billiga ursäkter kommer man långt med.Zilversurfer skrev:Alla säger den är tung som en blysläde...skitsnack, inga probs att kuska runt med på SRW. Problemet var att jag lånade Metallis utrus. där stövlarna är 43..aj.....aj och handskana stl 9 vilket gjorde att efter 4 varv kände jag varken händer eller fötter. Men roligt var det. Kom dit som Direktör ( alla vet som såg mig ) och avslutade som missil plågare
Tack för lånet metallis & GSXR1100R
Mvh//ZS
Zilversurfer skrev:Kom dit som Direktör ( alla vet som såg mig ) och avslutade som missil plågare
Tack för lånet metallis & GSXR1100R
Mvh//ZS
Ja när Greve Hamliton gör sin James Bond imitation så ryser alla.grandmaster skrev:inte undra på att det var så stelt i depån, alla bara stod o viskade när du snokade runt
GSXR1100R skrev:Någon vill pressa mig på pengar, jag fick denna bild i ett hotbrev, därför går jag nu ut offentligt och erkänner att jag har haft en inhyrd stuntman hela tiden, men nu är det altså slut på fusket.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|