sdthala
Ny medlem
Om du vill uppleva något annorlunda i Paris så kan jag rekommendera detta: http://sv.wikipedia.org/wiki/Paris_katakomber
Är nog betydligt värre om man ska hyra bil och åka runt i Provence elller så. Youghurt-tanterna pratar nog bara franska.
Beställa öl gör man bäst med skånsk dialekt Typ:
"Bonjour. Un bjäärrr (skorra rejält på ärren) si vo pläät" och därefter "Parlez vous anglais?" på det får man som sagt oftas "Oui" och sen är man hemma.
Bonjour och merci ska man använda flitigt men bonsoir till kvällen och bonne nuit till natten förstås. Börja inte med engelskan direkt utan visa att du försöker, dom lär fatta att du inte pratar franska när du uttalat ditt första bonjour.
Väldans vad du reser mkt Moss! När ska du komma och hälsa på mig i Flurkmark då? Eller är det för långt...
Du... Flurkmark är liksom.... åt väldigt fel håll!! Typ! Sorry
Men jag finns ju i Flurkmark, räcker inte det...Du... Flurkmark är liksom.... åt väldigt fel håll!! Typ! Och ALLDELES för lite god shopping! Så, som Hund så klokt konstaterade tidigare i tråden, jag måste ju idka lite "husfridsshopping", så det får bli Paris framför Flurkmark! Sorry
Men jag finns ju i Flurkmark, räcker inte det...
husfrids-shopping.
Jo du.... du anar inte hur rätt du hade. Husfrids-shopping blev det...
Haha, tror aldrig jag sett se uppgiven min på dig Mozz. Det är kul att handla...Jo du.... du anar inte hur rätt du hade. Husfrids-shopping blev det...
Hahhaa...
Ett ansiktsuttryck enbart förekommande på en god man och far som utan (uttalat) gnäll pleasar alla i sin närhet för att i tysthet tillräkna sig själv allehanda friheter såsom träningsresa utomlands nästa år med Fiver eller så, för det har han förtjänat. Någonstans innanför den tomma blicken körs det stumt genom snabbhögern/vänstern på Portimao tillsammans med Backlund, Svensken och Cajback. Det är i stunden kanske värt att stå där? Ja, kanske är det tom bra betalt?
I verkligheten naturligtvis ett manskligt sätt att genom självbedrägeri övervinna sin genetiska underlägsenhet mot det manipulativa könet. I ditt fall dessutom i numerärt underläge.
-------------------------
Gjorde ni nåt kul då? Var det värt det?
Haha, tror aldrig jag sett se uppgiven min på dig Mozz. Det är kul att handla...
Vad står det på påsen?Jo du.... du anar inte hur rätt du hade. Husfrids-shopping blev det...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|