Paris dakar

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Cirkus skrev:
2609222 Är riktigt dyrt, jag körde inte tävlingen, men drog den vändan under tiden rallyt gick ett år och hängde med lite bra grabbar (jag hade bil iofs) Är riktigt höga avgifter om man ska köra officiellt, sedan bör du ju ha licens oxå... :gnissla

Sedan e det iofs ett grymmt kul äventyr även om det e lite små varmt ibland...:yoparty

(Och JA det var dumt bil val, men tro mej, jag e en jävel på att gräva)

Skrattade ganska bra när jag såg den bilden:D

Det kan ju inte gått bra att åka med den bilen i sanden?

Fler bilder?

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
:gnissla
Mr Helmut skrev:
2613449 Skrattade ganska bra när jag såg den bilden:D

Det kan ju inte gått bra att åka med den bilen i sanden?

Fler bilder?

Ne, det va fan svårt, men var ju tvungen att visa gnälliga tyskar(och svenkar iofs) att jag kunde köra utan specialbyggda grejjer..Var en riktigt jäkla rocken roll resa ;) Så länge man höll cirka 120 kmh i lösa sanden så funka det kalas, planade fint som fan,:yoparty sedan då det blev hårt kunde man stanna å kolla kompassen...(Och kolla hur mycket delar som lossnat från bilen senaste flygturerna) var ju "bara" 90 mil utan väg..:huvet Hade köpt en spade av en kille i Marocko för några dollar och 2 cigg paket, den fick slita hyffsat..

Man skulle haft med en cross att leka i dynorna med bara... iofs lite långt till sjukan om man vurpat..:gnissla

Bifogat

• 973.JPG
    973.JPG
    41.8 KB · Visningar: 94
  • 974.JPG
    974.JPG
    23 KB · Visningar: 107

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Cirkus skrev:
2637243 :gnissla

Ne, det va fan svårt, men var ju tvungen att visa gnälliga tyskar(och svenkar iofs) att jag kunde köra utan specialbyggda grejjer..Var en riktigt jäkla rocken roll resa ;) Så länge man höll cirka 120 kmh i lösa sanden så funka det kalas, planade fint som fan,:yoparty sedan då det blev hårt kunde man stanna å kolla kompassen...(Och kolla hur mycket delar som lossnat från bilen senaste flygturerna) var ju "bara" 90 mil utan väg..:huvet Hade köpt en spade av en kille i Marocko för några dollar och 2 cigg paket, den fick slita hyffsat..

Man skulle haft med en cross att leka i dynorna med bara... iofs lite långt till sjukan om man vurpat..:gnissla

Fy fan vad manligt!

Hur kan man komma på nått sånt?

Har du någon hemsida så man kan läsa om resan?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...