Parkera försiktigt!

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Jag fick inbrott i Saaben idag.
Jag parkerade utanför OnOff på Hälla, går in och efter ca 10 minuter frågar personalen om jag har en svart saab för att det varit inbrott i den.

Idiotfan har använt kofot eller liknande och förstört dörren i samband med att puckot slagit sönder rutan, dessutom har skitstöveln förstört skinnklädseln på passagerarstolen och repat dekoren runt instrumenten. Att man blev av med lite grejer hjälper ju inte till direkt :mad:

Man ska väl kanske vara glad åt att man inte kom ut under själva inbrottet för då hade man väl gjort sig olycklig...

Enligt personalen på OnOff är det tydligen jättevanligt med inbrott där så tänker er för vart ni parkerar - jag hade ingenting som låg synligt och stöldbegärligt men det hjälpte inte tydligen inte ett dugg.
 

Bifogat

  • inbrott 1.JPG
    inbrott 1.JPG
    46.6 KB · Visningar: 96
  • inbrott 2.JPG
    inbrott 2.JPG
    31.5 KB · Visningar: 93
Last edited:

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Jävla horunge fyfan vilka nötter....

Jag ska åka dit imorron och parkera min bil där....

Återkommer senare med en bild på ett halshugget huvud :mad:


Mvh VaLLe..

Fun..du vet vad jag tycker om sådant och speciellt Saaben...
 

RX

VFR - paradise on wheels
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
En grön Honda VFR -93
Det är fördj-ligt.Lider med dig, broder.
Snart får man ha med morsan eller farsan när man parkerar. Ge denne en tidning för att fördriva tiden i bilen medans man gör sitt ärende.
 

Majk

Guest
Vilket jävla pucko , jag menar om han ändå ska ha sönder rutan , varför då göra brytmärke på det där viset :va .
Och om det nu är så vanligt så tycker jag att onoff ska bevaka parkeringen med kamera dom har väl såna stuff på lager.

Lider med dig fun , sånt där tär på tålamodet :huvet
kom så snor vi lite krejjer ur hans bil , vad heter han :3freak .
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Funatic skrev:
Jag fick inbrott i Saaben idag.
Jag parkerade utanför OnOff på Hälla, går in och efter ca 10 minuter frågar personalen om jag har en svart saab för att det varit inbrott i den.

Idiotfan har använt kofot eller liknande och förstört dörren i samband med att puckot slagit sönder rutan, dessutom har skitstöveln förstört skinnklädseln på passagerarstolen och repat dekoren runt instrumenten. Att man blev av med lite grejer hjälper ju inte till direkt :mad:

Man ska väl kanske vara glad åt att man inte kom ut under själva inbrottet för då hade man väl gjort sig olycklig...

Enligt personalen på OnOff är det tydligen jättevanligt med inbrott där så tänker er för vart ni parkerar - jag hade ingenting som låg synligt och stöldbegärligt men det hjälpte inte tydligen inte ett dugg.

Ser ut som en riktig knarkpundare varit framme :4skrika Lider med dig, vet hur j-a tråkigt o dyrt det är att drabbas.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top