RottenSound
Medlem
Nu är det som så att jag flyttar till vår huvudstad om några veckor och har varit väldigt orolig över hur jag ska bära mig åt när det gäller parkerandet av min favoritägodel. Helst av allt vill man ju låsa in den i ett larmat garage som jag har nu, men misstänker ju att det inte är det lättaste att få en sådan plats där nere som dessutom ligger på gångavstånd från där jag ska bo.
Hur har ni andra Stockholmare löst detta? Vågar man hyra en plats i ett vanligt p-hus tro? Att ha den ståendes på gatan här utanför är helt uteslutet då jag absolut inte litar på att folk låter den vara.
Kan väl även tillägga att det är i ett nytt område i Råcksta jag kommer bo och min första känsla är att det är väldigt lugnt och stilla där som jag upplevt det hittills.
Hur har ni andra Stockholmare löst detta? Vågar man hyra en plats i ett vanligt p-hus tro? Att ha den ståendes på gatan här utanför är helt uteslutet då jag absolut inte litar på att folk låter den vara.
Kan väl även tillägga att det är i ett nytt område i Råcksta jag kommer bo och min första känsla är att det är väldigt lugnt och stilla där som jag upplevt det hittills.