Parkeringsskada i Linköping

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
Jaha.... då har man lyckats.... eller det är väl synd att påstå att det var jag som lyckades. Känner mig väldigt oskyldig...
Lyckades på det mest märkliga sätt bli påbackad här om dagen av en... äh, det spelar förresten ingen roll om det var en hon eller han. Ni kan dra era egna slutsatser och de kommer att stämma....

Var tvungen att slänga med en liten illustration på hur märkligt det gick till.... Hela parkeringen är tom, bortsett från hennes och min bil, men i stället för att göra som alla andra och backa rakt bak väljer hon att backa runt hela min bil, och då såklart in i den. :huvet

Nu till min fråga!
Finns det några förslag på bra ställen i Linköping där man kan få sin buckla fixad. Min verkstad dit jag brukar lämna bilen ägnade sig inte åt att ta hand om parkeringsskador. Och eftersom jag klarat mig hittills har jag inte behövt brottas med problemet tidigare.
Hon hade ingen lust att dra in försäkringsbolaget i det hela så hon sitter nu och väntar på en räkning på kalaset!

Nej, jag är ingen stjärna på illustrationer - men ha lite fantasi! :D

Bifogat

• morr.GIF
    morr.GIF
    4.1 KB · Visningar: 62

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Det låter lite lurt att hon inte vill dra in försäkringsbolaget :va Självrisken är ju på 1000kr normalt sett, och att laga det där kan ju vara nånstans mellan 5000 och 25000. Hade hon körtkort, försäkring, påställd bil, var hon nykter? :va

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
Jadu, varför hon inte vill dra in försäkringsbolaget har jag inte brytt mig så jättemycket om.
Vi har en gemensam bekant och det var där jag blev påbackad, så jag är inte särskillt orolig för att inte få pengarna.

Misstänker att det är krånglet hon är ute efter att slippa. :confused:

Nykter vågar jag nog lova att hon var, och körkort har hon högst sannorlikt. Sen om hon har nån försäkring eller påställd bil vågar jag inte svara på.
Jag blir nöjd när jag får det fixat och betalt!

Sen kan man ju som sagt ifrågasätta hennes körkunskaper....
Och bilkunskaper för den delen.... Kalla min Merca för Volvo... Bah!

carsam

prone2failure
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
ktm
Nu vet jag inte riktigt hur omfattande bucklan är, men kolla med centralplåt på industrigatan.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln