Parodi på Hondareklam

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Chrille chrille, jag som trodde du hängde med lite på nätet? Hondareklamen är fantastisk men den har ju minst ett år på nacken...
Fast 118118-snubbarna fick mig att garva mer än på länge, growl karaoke var också i samma klass men inte riktigt, ha ha!! :rofl

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Nisse Järnet skrev:
Men är det så exakt och precis som dom säger borde ju dom två övre hjulen börja rulla av vibrationerna när det rullande hjulet stöter till det första..? Och dom måste ha en jävla massa skruvar och bultar i hjulen om dom ska rulla upp där!!

Tja... som sagt var, jag säger inte om det är fake eller inte, jag har levt i tron att det är på riktigt iaf. Och jag nöjer mig med det. Tron är stark hos mig :tungan

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
ZpiX skrev:
Tja... som sagt var, jag säger inte om det är fake eller inte, jag har levt i tron att det är på riktigt iaf. Och jag nöjer mig med det. Tron är stark hos mig :tungan
Ne jag vet ju inte heller vad som verkligen ÄR sant, spekulerar lite bara :)

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Chrille skrev:
Då är det inte speciellt imponerande längre...

Nu är du bara tjurig Chrille! Hondareklamen är på riktigt och rolig! :fakta

EDIT: Det har visats på tv om hur de gick till väga, samt en hel del bilder från misslyckade tagningar. Minns inte vilken kanal dock...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Torkel skrev:
Chrille chrille, jag som trodde du hängde med lite på nätet? Hondareklamen är fantastisk men den har ju minst ett år på nacken...
... :rofl

Jag har set den förr och trodde inte på den då heller... :4skrika

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Grymt imponerande hondareklam :)

Den där andra filmen tror jag inte har ett dugg med parodi på just honda att göra. Såna där kedjereaktioner har ju funnits som "sport" sen utminnes tider.

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Chrille skrev:
Då är det inte speciellt imponerande längre...

Lite som när Volvo gjorde sin berömda "staplavärldenssäkraste740påvarandra"-reklam.....med förstärkta bilar.

Inte ens Honda kan få saker att bryta mot naturlagarna... Fan va kasst. :rolleyes:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Klart det är vikter i hjulen, det ser man tydligt. Nåt annat vore fysikaliskt omöjligt.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Hondareklamen är ju superb.
och 118-killarna garvade man svårt åt :D

o Chrille, så sur o tråkig kan du ju inte bli bara för att du blivit särbo att du inte tycker hondareklamen är imponerande?? ;)

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Den är på riktigt, det var ett rent helsike att spela in, jag jobbar med dessa bilar auktoriserat och vet att så är fallet. i får begripa att de gjorde hundratals misslyckade försök innan de fick en fungerande omgång.
Men det är ju så här idag, det är så mycker photoshoppning och likande att folk helt enkelt inte tror på en bild någon lägger upp utan att tveka, och det är väl sunt iofs.

Kul parodi iaf:)

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Silwer skrev:
Den är på riktigt, det var ett rent helsike att spela in, jag jobbar med dessa bilar auktoriserat och vet att så är fallet. i får begripa att de gjorde hundratals misslyckade försök innan de fick en fungerande omgång.
Men det är ju så här idag, det är så mycker photoshoppning och likande att folk helt enkelt inte tror på en bild någon lägger upp utan att tveka, och det är väl sunt iofs.

Kul parodi iaf:)
som sagt, 606 tagningar ;)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Silwer skrev:
Håller med, ingen som tänker längre på att Pink Floyd faktiskt ställde upp 800 bäddade sängar på en strand för att fota framsidan till momentary lapse of reason.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...