Partille Tjuvar ??

HoneyTongue

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Snart..
Tja.. vet att det nu inte är en mc jag talar om men vad är det för satans snorungar som går och förstör min bil hela tiden på parkeringen utanför mitt hus (Parallellvägen)? Blir så jäkla sne när man kommit ut och under loppet av 1 ½ mån haft 3 bilinbrottsförsök liksom!!

Någon som vet nått, tveka inte att höra av er.. detta börjar bli nära att vilja döda dom lite halvt... lär er att inte pilla på andras grejer!!!

(MARCUS)

Den Vassaste...
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Kawasakit 636 " Såld" KTM Duke II "Såld" Yamaha 450 motard "såld" Kawasaki Z750 "såld" Yamaha R1 Fighter "såld" KTM Superduke "såld" KTM 690 SMC
HoneyTongue skrev:
2191646 Tja.. vet att det nu inte är en mc jag talar om men vad är det för satans snorungar som går och förstör min bil hela tiden på parkeringen utanför mitt hus (Parallellvägen)? Blir så jäkla sne när man kommit ut och under loppet av 1 ½ mån haft 3 bilinbrottsförsök liksom!!

Någon som vet nått, tveka inte att höra av er.. detta börjar bli nära att vilja döda dom lite halvt... lär er att inte pilla på andras grejer!!!

Men är du GOOOOO EEEEELLLLLEEEE???? :7peta

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
abethebabe skrev:
2191656 är inte partille ett problemområde?
Öhh?

Är inte Falkenberg ett näste för 240-raggare och "bönner"?

Ädit: Visst finns det "problematiska områden" i Partille, men, det är rätt stort...

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Man blir lika glad varje gång.....
3 nätter i rad (i Mölnlycke) har nåra tjackisar försökt slanga min tjejs bil..en Volvo 240...första natten fick dom högst 5 liter...andra natten fanns det ångor o typ 2 liter i tanken......så nu fick den stå tom i natt.....o tro på fan att dom vart där igen o glömt kvar slangen denna gång..samt skrivit en lapp?!?
Med texten..Tanndka billen...... :) :) :) :)

Säger ju det mesta om killarna tycker jag....

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
JonaZ skrev:
2197467 Man blir lika glad varje gång.....
3 nätter i rad (i Mölnlycke) har nåra tjackisar försökt slanga min tjejs bil..en Volvo 240...första natten fick dom högst 5 liter...andra natten fanns det ångor o typ 2 liter i tanken......så nu fick den stå tom i natt.....o tro på fan att dom vart där igen o glömt kvar slangen denna gång..samt skrivit en lapp?!?

Vissa är ju tyvärr dömda att förbli totalpantade :hihi

HoneyTongue

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Snart..
(MARCUS) skrev:
2191678 Men är du GOOOOO EEEEELLLLLEEEE???? :7peta

hrm, hur menar du? :va

JonaZ skrev:
2197467 Man blir lika glad varje gång.....

Ärs sicka jäkla puckon, man blir ju trött på folk som ska köra men inte kan tanka själv liksom.. hoppas du tar dom i action nästa gång. svara nått fyndigt på en svarslapp :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept