Party på G?! Officiella Partytråden!

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Godmorgon!
Hultan idag e det jag som är avundsjuk på dig...
Fan jag mår sjukt dåligt!!! E så bakis, å värre kommer det att bli... för jag känner att marken gungar under mig, hehe... Sen så knegar man ju idag också inte mår man bättre av det heller... :3freak

Hade göteborg kul igår då? :banana
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Hultan skrev:
Om cathy och mary går ut så brukar dom gå till dingo typ, har dom nämt..
Så kolla där!

Brukar?? Bara för att vi skrev att vi var där en gång så betyder det väl inte att det är dit vi alltid går. :va
Såna som vi måste byta ställen ofta.... :rolleyes: :brinnerup

Och Mary svek mej ju igår... :gråta
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
JONQAS skrev:
Godmorgon!
Hultan idag e det jag som är avundsjuk på dig...
Fan jag mår sjukt dåligt!!! E så bakis, å värre kommer det att bli... för jag känner att marken gungar under mig, hehe... Sen så knegar man ju idag också inte mår man bättre av det heller... :3freak

Hade göteborg kul igår då? :banana

Hade skittråkigt!! :mad:

Men nu känns det lite bättre när jag hör hur du mår! :hihi :pannkyss
En annan e inte ens bakis, sååå tråkigt hade jag.....
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Cathy skrev:
Hade skittråkigt!! :mad:

Men nu känns det lite bättre när jag hör hur du mår! :hihi :pannkyss
En annan e inte ens bakis, sååå tråkigt hade jag.....


Man blir som man umgås... så kan ju inte du heller varit så rolig, ioch med att dina tråkiga vänner umgås med dig... ;)
 

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Cathy skrev:
Hade skittråkigt!! :mad:

Men nu känns det lite bättre när jag hör hur du mår! :hihi :pannkyss
En annan e inte ens bakis, sååå tråkigt hade jag.....

Då missade jag mao inget, förutom en pratstund med likasinnade. Det blir väl fler gånger antar jag. Just nu vill jag bara ha vår!
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Cathy skrev:
Hade skittråkigt!! :mad:

Men nu känns det lite bättre när jag hör hur du mår! :hihi :pannkyss
En annan e inte ens bakis, sååå tråkigt hade jag.....


Tråkigt? Var stand in vännerna inget kul? Fanns det inga kul pojkar att ragga på i hela Gbg? Tråkig musik? Tråkigt väder?
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Mookie skrev:
Tråkigt? Var stand in vännerna inget kul? Fanns det inga kul pojkar att ragga på i hela Gbg? Tråkig musik? Tråkigt väder?

Bara vel innan man kom iväg, ingen riktig förfest, ingen Mary (som e betydligt roligare när hon e sig själv och inte den skådespelande fjäsk-och-snäll Mary hon lurade alla med på onsdagsölen), halva sällskapet helnyktert andra halvan komma-hem-å sova i tid-förståndig, den enda roliga killen som dessutom va söt fick man inte stanna kvar å prata med för vi skulle byta ställe, de i vanliga fall något så när trevliga "komplimanger" från andra pojkar uppenbarade sig som de patetiska och ogenomtänkta raggnings-försök de verkligen var ur ett alldeles för nyktert Cathyperspektiv (har ju alltid vetat detta, men som fylle-previlegium kan man ju välja sin verklighet), musiken va hyfsad och det var svinkallt ute!! ..............pust!

Ungefär så var det väl. :rolleyes:
Du hade det säkert mycket bättre i din soffa! :)
 
Last edited:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Cathy skrev:
Bara vel innan man kom iväg, ingen riktig förfest, ingen Mary (som e betydligt roligare när hon e sig själv och inte den skådespelande fjäsk-och-snäll Mary hon lurade alla med på onsdagsölen), halva sällskapet helnyktert andra halvan komma-hem-å sova i tid-förståndig, den enda roliga killen som dessutom va söt fick man inte stanna kvar å prata med för vi skulle byta ställe, de i vanliga fall något så när trevliga "komplimanger" från andra pojkar uppenbarade sig som de patetiska och ogenomtänkta raggnings-försök de verkligen var ur ett alldeles för nyktert Cathyperspektiv (har ju alltid vetat detta, men som fylle-previlegium kan man ju välja sin verklighet), musiken va hyfsad och det var svinkallt ute!! ..............pust!

Ungefär så var det väl. :rolleyes:
Du hade det säkert mycket bättre i din soffa! :)

Välkommen till verkligheten, eller vad man nu ska säga. :3freak Bättre lycka (fylla?) nästa gång i alla fall.
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
JONQAS skrev:
Man blir som man umgås... så kan ju inte du heller varit så rolig, ioch med att dina tråkiga vänner umgås med dig... ;)

Vadå, då skulle väl alla bli likadana till slut? Din tes håller inte, för om det finns någon rolig och någon tråkig så kan ju inte alla vinna? Dessutom
va dom två mot en!!!
..............ödmjuka Cathy la sig för majoriteten! :7peta
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Cathy skrev:
Vadå, då skulle väl alla bli likadana till slut? Din tes håller inte, för om det finns någon rolig och någon tråkig så kan ju inte alla vinna? Dessutom
va dom två mot en!!!
..............ödmjuka Cathy la sig för majoriteten! :7peta



ÄÄäääähhhhh....!
Min teori va jättebra! Sådeså... :dummer
Va seriös du låter, får ju tänka för å fatta vad du skriver... taskig handstil...
Tänka är inte min starka sida idag känner jag...

Du skall ju tycka synd om mig, jag är ju bakis å mår dåligt... :gråta
 

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
KTM 690 Duke
Cathy skrev:
Bara vel innan man kom iväg, ingen riktig förfest, ingen Mary (som e betydligt roligare när hon e sig själv och inte den skådespelande fjäsk-och-snäll Mary hon lurade alla med på onsdagsölen)

Jag var mig själv men allting bleknade i jämförelse med cathy :cdevil som var med ute den kvällen!


Hultan kunde inte hjälpa att han var lite mer kärleksfull än alla andra... hahaha
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
JONQAS skrev:
Godmorgon!
Hultan idag e det jag som är avundsjuk på dig...
Fan jag mår sjukt dåligt!!! E så bakis, å värre kommer det att bli... för jag känner att marken gungar under mig, hehe... Sen så knegar man ju idag också inte mår man bättre av det heller... :3freak

Hade göteborg kul igår då? :banana
:hihi , så kan det gå!
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Cathy skrev:
Brukar?? Bara för att vi skrev att vi var där en gång så betyder det väl inte att det är dit vi alltid går. :va
Såna som vi måste byta ställen ofta.... :rolleyes: :brinnerup

Och Mary svek mej ju igår... :gråta
Oj, då, ja jag hade för mig att du faktiskt sa att ni "nästan aaaalltid hamnar på dingo" men men jag hade väl fel då, f'låt...
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
JONQAS skrev:
Va seriös du låter, får ju tänka för å fatta vad du skriver... Du skall ju tycka synd om mig, jag är ju bakis å mår dåligt... :gråta

Nä, tänka E ju inte din starka sida, som sagt.. :hihi
Och att jag låter seriös e väl inte så konstigt - jag är ju en mycket seriös kvinna!! :fatta!

Men jag bjuder iaf på lite tycka-synd-om så här i juletid (..och så har jag ju en tillgodo). Staaaackars jonqas... :pannkyss
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mary skrev:
Jag var mig själv men allting bleknade i jämförelse med cathy :cdevil som var med ute den kvällen!


Hultan kunde inte hjälpa att han var lite mer kärleksfull än alla andra... hahaha
Maaaaaaaaaaaaaaan........ Vänta bara, vi går snart ut igen!
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Långa farbron skrev:
Ni är onda bägge två ...kolla bara på rullis. :näsblod

Äh, sorgetiden e över nu fabron! Hon överlevde ju, och skulle hon inte gjort det så hade han väl fått bygga en ny! Inte va så känslig..... :7peta
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Cathy skrev:
Äh, sorgetiden e över nu fabron! Hon överlevde ju, och skulle hon inte gjort det så hade han väl fått bygga en ny! Inte va så känslig..... :7peta
Ven eller vad fan är rullis?!
 
Nyheter
KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Top