JONQAS
The one and only...
Miss_Orchidee skrev:När du kommer hem ligger jag och snarkar som högst.... hehehe och vadå från äventyren... det är ju fan då dom börjar....
Men hade du blivit byxmyndig än eller hur va det?!
Miss_Orchidee skrev:När du kommer hem ligger jag och snarkar som högst.... hehehe och vadå från äventyren... det är ju fan då dom börjar....
Mycket snack o lite hockey där.. ;-)JONQAS skrev:Men hade du blivit byxmyndig än eller hur va det?!
Hultan skrev:Mycket snack o lite hockey där.. ;-)
Nej du, var det väl va.. Hos mig är det lite snack och mycket hockey..Cathy skrev:som du då eller....?
Hultan skrev:Nej du, var det väl va.. Hos mig är det lite snack och mycket hockey..
Hultan skrev:Nej du, var det väl va.. Hos mig är det lite snack och mycket hockey..
Nääääääääääääääää, hade jag ingen aaaaaaaaaning om...Miss_Orchidee skrev:Så det är fel av mig att inte hoppa i säng med sådanna som jag inte tycker känns rätt??
Jag hoppas att alla fattar att det är lite på skoj som vi skämtar om sex osv.
Hultan skrev:@Fabbrån
@Katta
Bah...
Miss_Orchidee skrev:Så det är fel av mig att inte hoppa i säng med sådanna som jag inte tycker känns rätt??
Cathy skrev:Helt rätt! Att det inte e fel alltså...
Har Tultan fått nobben!?
Gud nej, men jag anade att det skulle spekuleras!Cathy skrev:Helt rätt! Att det inte e fel alltså...
Har Tultan fått nobben!?
Miss_Orchidee skrev:Hultan är för gammal..... dessutom ryktas det att han är kass på hockey...
Tsss. Skall du säga.. Jag är lammkött jäm(för)t dig....Cathy skrev:Alla kan ju inte va bra på hockey, men han kan säkert knyppla eller nåt istället...
Och han börjar ju bli lite gammal.....
Cathy skrev:Alla kan ju inte va bra på hockey, men han kan säkert knyppla eller nåt istället...
Och han börjar ju bli lite gammal.....
Ahhhhhhhhhhhhh, två mot en, inte rättvist!Miss_Orchidee skrev:Ja det är givande har jag hört, och inte har han jobbat på posten heller så han kan säkert inte slicka frimärken heller...
Hultan: här dementeras iget! jag får inte vara med när ni festar - givande och tagande.... Vill du jag ska dementera så får du nog bevisa motsatsen me......
Hultan skrev:Ahhhhhhhhhhhhh, två mot en, inte rättvist!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|