Cathy
Ny medlem
Miss_Orchidee skrev:4. är du säker på det han är visst ganska liten har jag hört
5.
....sen va de ju så att hela hultan redan va proppfull av öl! Vilket inte vi andra var..
Farbron ska då alltid spela så svår!
Miss_Orchidee skrev:4. är du säker på det han är visst ganska liten har jag hört
5.
Miss_Orchidee skrev:Ne nu har ni fått er beskärda del av party och utång! nu får ni hålla er tills jag fyller 18 om 39 dagar!
Cathy skrev:....sen va de ju så att hela hultan redan va proppfull av öl! Vilket inte vi andra var..
Farbron ska då alltid spela så svår!
JONQAS skrev:39 dagar!?
E du goooo eller! Då har Jonqas torkat ut, samt att abstinensbesvären har blivit 39 dagar för mycket så då e jag inge rolig att umgås med...
hållundan skrev:Äh man kan la supa trots att man inte är 18?
<skadeglädjemode on>Sen är det skojigt att n'r man väl fyllt 18 är alla ställen man kommer in på sjukt roliga</skadeglädjemode off>
Det är en annan femma. Jag dricker för att det är gottMiss_Orchidee skrev:Ditt As hållundan.... retas på du...
jag dricker inte, och jag kommer nog inte göra så myket när jag fyller 18 heller, tycker inte om spritsmaken...usch
Men, man dricker väl inte 10 x 33 cl Hallonsoda på en kväll BARA för att det är gott?hållundan skrev:Jag dricker för att det är gott
Hallonsoda Jag dricker bara Ramlösa...Mark skrev:Men, man dricker väl inte 10 x 33 cl Hallonsoda på en kväll BARA för att det är gott?
Jag dricker för att bli full.. om det är gott är det en bonus, men det är väl inte det man är ute efter!hållundan skrev:Det är en annan femma. Jag dricker för att det är gott
Nä, visst finns det goda och mindre goda alkoholhaltiga drycker... Man gör som man vill, det är bra
Hultan skrev:Jag dricker för att bli full.. om det är gott är det en bonus, men det är väl inte det man är ute efter!
Yea babyDennis75 skrev:Sant, dricker för att bli full, sen gör man drycken ås god som möjligt för
att kunna dricka den så fort som möjligt för att bli så full som möjligt.
Dennis75 skrev:Sant, dricker för att bli full, sen gör man drycken ås god som möjligt för
att kunna dricka den så fort som möjligt för att bli så full som möjligt.
Weeeeeeeeeeeee, joppson, Läget?JONQAS skrev:Helt rätt!
Hultan skrev:Weeeeeeeeeeeee, joppson, Läget?
Jorå.. Bara fint.. Snart Är det ju Sylvster med.. Du kom väl på partyt va?JONQAS skrev:Tjena Manneeen!
Idag e det okej... men igår var jag inte speciellt fräck kan jag säga... hehe...
Hur e det med kungen då?
Hultan skrev:Jorå.. Bara fint.. Snart Är det ju Sylvster med.. Du kom väl på partyt va?
Nyår mannen?! partajet, klart du skall med, vi pratade om det i lördags, men jag, Hrm, kommer inte ihåg riktigt vad vi sa.. .-)JONQAS skrev:Sylvester kostar bara massa pengar... det suger...!
"Du kom väl på party va?" Vilket party? Har jag missat nåt nu eller vad?!
Hultan skrev:Nyår mannen?! partajet, klart du skall med, vi pratade om det i lördags, men jag, Hrm, kommer inte ihåg riktigt vad vi sa.. .-)
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|