Hehe, jag menade det.. Blev lite orolig där..gojje skrev:hmm asså inte mcdfrukosten utan bara att vi tog hamburgare till frukost... klockan var ju fan 4 på eftermiddagen.. hahaha
Hehe, jag menade det.. Blev lite orolig där..gojje skrev:hmm asså inte mcdfrukosten utan bara att vi tog hamburgare till frukost... klockan var ju fan 4 på eftermiddagen.. hahaha
JONQAS skrev:Nån som skall ut på lördag kanske?
Va längesen vi race:a ihop nu!
Cathy skrev:Va!! Ska du ut nu? Jag som tänkte göra en Jonqas å sitta hemma med ölen i helgen............eller med te.............eller vatten..............och godis!
Tja kanske det.. Är ju ledig för en gång skull!!JONQAS skrev:Nån som skall ut på lördag kanske?
Va längesen vi race:a ihop nu!
Hultan skrev:Tja kanske det.. Är ju ledig för en gång skull!!
JONQAS skrev:Sluta mobbas...
Klart du skall med gumman!
Komsi komsi...
Ändå smet hanJONQAS skrev:Det var faktiskt Daniel, SWEDEPUCK, han som var med på nyår, som ville jag skulle lägga upp ett förslag här... han tyckte ni var så trevliga!
Hultan skrev:Ändå smet han
Hälsa att han var trevlig med..
Vi får väl höras i morgon och synka lite.. Skall ju minimota (<-- mitt ord ;-) lite på dagen.. Men ett par öl (läs cider) kanske inte hade vart fel sen..Hultan skrev:Ändå smet han
Hälsa att han var trevlig med..
Låter kalajsJONQAS skrev:Hade det inte vart nice om vi nu tar ett studiebesök på lindholmen, kollar lite minimoto körning, sen träffas å partar på kvällen? Låter det som en dum idé?
Skall ja säga å andra sidan, jag kommer fan aldrig när jag sagt att jag skall komma.JONQAS skrev:Säg det till han när du träffar han på lördag...
Cathy skrev:Hade ju varit kul om man drog ihop ett gäng, blir lite lockad faktiskt.
MEN jag SKA ta det lugnt i helgen.... *affirmerar*
Det får räcka med partyt nästa helg!
Hoppas ni får skoj iaf, om ni går ut
Hultan skrev:Vet inte om jag klarar av en kväll till med Cat.. Hon drar det värsta ur mig, och av nån anledning så stupar jag innan jag borde.. Vad är det du gör med mig igentligen Cathy
JONQAS skrev:Mary du då?
JONQAS skrev:Hade det inte vart nice om vi nu tar ett studiebesök på lindholmen, kollar lite minimoto körning, sen träffas å partar på kvällen? Låter det som en dum idé?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|