Sure thang!!gojje skrev:haha... hmm
ja jag får väl se om ni är kvar när jag kommer, annars får man väl ragga upp nån på gatan att förfesta o ha sällskap med
see u later!
Sure thang!!gojje skrev:haha... hmm
ja jag får väl se om ni är kvar när jag kommer, annars får man väl ragga upp nån på gatan att förfesta o ha sällskap med
see u later!
Inte ragga andra när vi finns... vi är jättetrevliga och gosigagojje skrev:haha... hmm
see u later!
liljekvist skrev:nää men i Lödöse dock lite sämmre spinning program och sådan träning där. Bara rent gym.
jodå men med tanke på den stora familjekrossarblomma jag nu är så kanske det är bäst/säkrast at hultis får ansvara för denna staven....Yamaha farfar skrev:vadå ska inte du dit?
Cathy skrev:Lödöse? vad e de.......
Spinning? Usch, inte svära i samband med mina inlägg!
Gym räcker väl bra! Sen att ni dessutom har ett rent gym, kan ni ju vara glada för, en lyx få förunnat.....
Party på lördag!!!!!!!!!!
sharpedge skrev:Inte ragga andra när vi finns... vi är jättetrevliga och gosiga
Låta alla brunstiga hojberövade pojkar få upp hoppet så... Såg minst två gråta en skvätt på fikan när det visade sig att du inte dök upp..gojje skrev:äh... d blev inget alls för mej, mår inge bra asså, mitt huvud känns som ett gigantiskt tuggummi...
usch, varför ska man vara sjuk när man e ledig?
Hultan skrev:Låta alla brunstiga hojberövade pojkar få upp hoppet så... Såg minst två gråta en skvätt på fikan när det visade sig att du inte dök upp..
Öl är farligt har jag hörtgojje skrev:haha, jag visste väl d! d var därför jag fick så dåligt samvete
men man kanske får en andra chans å kan följa med en annan gång?! men då måste ni lova att dricka öl med mej!
gojje skrev:haha, jag visste väl d! d var därför jag fick så dåligt samvete
men man kanske får en andra chans å kan följa med en annan gång?! men då måste ni lova att dricka öl med mej!
Yamaha farfar skrev:Barbs grillskiva (Med massa )
Barbs
Josan
Hultan
RWD
Miss_Orchidee
JoJoMan
farfar(också utan öl)
JoJoman skrev:Ikväll går vi på det skithårt Hultan och sen ökar vi under hela dagen imorgon. Då grillar man som bäst sen
flugan skrev:Ska du och Hultan ha sex med varandra?
Schyyyyyyyyy....flugan skrev:Ska du och Hultan ha sex med varandra?
Skrutten skrev:Inte om inte jag får vara med!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|