Miss_Orchidee skrev:Inga som bör nämnas här.....
Gottis skrev:jag minns iaf inga men jag minns fan inte mycket heller efter som du jobbade igår så borde du och farfar ha kommit hem hela...lr är det någon som har sett farfar
Hultan skrev:
Ja jag vet.. Men jag sa kanske ! blidde öla på annat ställe istället!Gottis skrev:vad har jag nu gjort då....du skulle ju ha kommit upp till mej nu men svek ju
nä då kommer fler chanser
Hultan skrev:Ja jag vet.. Men jag sa kanske ! blidde öla på annat ställe istället!
Alltid vad är meningen annarsGottis skrev:va det några där lr...vi lär nog hinna med både en och annat .....
haha nä det är sant...nä dax att städa efter festen nu allså....vem spillde grogg över halva mitt golvHultan skrev:Alltid vad är meningen annars
Gottis skrev:haha nä det är sant...nä dax att städa efter festen nu allså....vem spillde grogg över halva mitt golv
O nej, sant, Cat spottar inte i glaset ej heller slösar så illa.. Då hade det vart alla fyra och tungan i golvet!Cathy skrev:Inte jag!!!!!! Skulle aldrig slösa på det sättet....
Cathy skrev:Inte jag!!!!!! Skulle aldrig slösa på det sättet....
Gottis skrev:tvivlar på att det va du tror det va en stor klumpeduns och hans vapen dragare så inte vet att alkohol är dyrare än bensin
se ya
Gottis skrev:vad har jag nu gjort då....du skulle ju ha kommit upp till mej nu men svek ju
nä då kommer fler chanser
gojje skrev:oj oj oj säger jag bara, vilken torsdag!
skulle inte de bygga om park lane? tyckte d såg precis likadant utan förutom en glasruta som var uppsatt typ....
gojje skrev:oj oj oj säger jag bara, vilken torsdag!
skulle inte de bygga om park lane? tyckte d såg precis likadant utan förutom en glasruta som var uppsatt typ....
Skrutten skrev:men du kakan, varför är du inte med idag?
FylleMookie @skrutten konto
JONQAS skrev:Gojjis varför kom du inte igår då? Trodde du skulle komma, men hitta ingen gojje i dimman...
Jag kan ta reda på det....C.K skrev:Födelsedags fest hos Gottis på fredag....
Dom som vet vart han bor är välkomna
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |