Förgöraren skrev:2067697Fick åka med fabbror blå förra helgen så jag funderar på att ta det piano faktiskt. Ska ni kika på GPt imorrn eller?
FÖRGÖRAREN
Snodde du deras tjänstebil?
Förgöraren skrev:2067697Fick åka med fabbror blå förra helgen så jag funderar på att ta det piano faktiskt. Ska ni kika på GPt imorrn eller?
FÖRGÖRAREN
Gottis skrev:2322207Händer det något ikväll lr
Jessan skrev:2322227Laddar inför Fallensdagar i Trollhättan i morgon
Gottis skrev:2322236oki något specielt ikväll då lr blir det soffan
bagerah skrev:2322336blandar billig 3,farlig med fin årgångsvirre! ringer folk jag inte pratat med på länge...typ mormor å sånt. Ritar lite på mitt nya mätarhus. Väntar på någon form av film att somna in till.
Jessan skrev:2322381Ja, de brukar ju alltid uppskatta när man ringer, oavsett tillstånd.
A-ekonomi börjar 21.25, det borde väl inte vara så svårt att somna till, annars är det Jurassic park, U-571 och dramaserien Rome kl 21!
Själv ska jag springa ner o köpa mjölk innan de stänger.
Küngen skrev:2329051Nu har man för ovanligheten skull gått på det goda ska rocka på trädgårn idag, någon mer som ska dit?
Pinky skrev:2329077Vi är ett helt gäng som ska till trädgårn idag, dock är det väl bara jag från SH. Förhoppningsvis så får jag med mig Rash också. Vill du ha tag på mig så leta utomhus, kommer ha en somrig nyinköpt skjorta på mig. Lycka till
Gottis skrev:2329257jag funderar på det men jag ska ju jobba kl 7 imorgon kan bli segt
men öl är ju väldigt gott
Pinky skrev:2329270Sluta söla nu, jag drar på förfest NU, vi ses där
Küngen skrev:2330164sicket tokdrag det vart ikvälöl, damn... komer ite måhundra imorgon
Küngen skrev:2330164sicket tokdrag det vart ikvälöl, damn... komer ite måhundra imorgon
Skrutten skrev:2323175Idag har det inmundigats alkoholhaltiga drycker sittandes runt köksbordet!
Halleluja! Viss fördrivning av djävulen har förekommit och en del kommer ha huvudvärk imorgon. Men, men.. vad gör väl det? Har äntligen hamnat i facket "Semesterfirare"!
Gustav1 skrev:2331240Jag blir upprörd. Och så gnälls det på premierna!
Jag är dessutom övertygad om att Farbrorn är inblandad på ett eller annat motbjudande sätt.
Skrutten skrev:2331336Ja! Och var var du om jag får fråga?? Här fick vi kämpa mot allehanda besatthet utan pastor G1:s hjälpande hand! Förfärligt!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|