Party på G?! Officiella Partytråden!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Förgöraren skrev:
2067697 Fick åka med fabbror blå förra helgen så jag funderar på att ta det piano faktiskt. Ska ni kika på GPt imorrn eller?

FÖRGÖRAREN :yoparty

Snodde du deras tjänstebil? :rolleyes:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Gottis skrev:
2322236 oki något specielt ikväll då lr blir det soffan

Jag o katten i soffan med en Sort guld. Kollar på "America´s funniest home videos" :3freak Kanske skojar till det med lite popkorn annars är det bara transportsträcka fram till läggdags.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
blandar billig 3,farlig med fin årgångsvirre! ringer folk jag inte pratat med på länge...typ mormor å sånt. Ritar lite på mitt nya mätarhus. Väntar på någon form av film att somna in till. :fyllisar

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
bagerah skrev:
2322336 blandar billig 3,farlig med fin årgångsvirre! ringer folk jag inte pratat med på länge...typ mormor å sånt. Ritar lite på mitt nya mätarhus. Väntar på någon form av film att somna in till. :fyllisar

:lol Ja, de brukar ju alltid uppskatta när man ringer, oavsett tillstånd.

A-ekonomi börjar 21.25, det borde väl inte vara så svårt att somna till, annars är det Jurassic park, U-571 och dramaserien Rome kl 21!

Själv ska jag springa ner o köpa mjölk innan de stänger.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Jessan skrev:
2322381 :lol Ja, de brukar ju alltid uppskatta när man ringer, oavsett tillstånd.

A-ekonomi börjar 21.25, det borde väl inte vara så svårt att somna till, annars är det Jurassic park, U-571 och dramaserien Rome kl 21!

Själv ska jag springa ner o köpa mjölk innan de stänger.

HAHA! :rofl Jag ringde faktiskt till henne innan jag gick på dryckesvarorna...nästan i alla fall.
Det är otroligt fånigt att det pratas engelska i rome. Borde det inte pratas typ tyska eller nått i U571? Då återstår att återvända till 12årsåldern eller avancera till 50årsåldern.
Känns som säkra kort för ett skönt slumrande båda två. :fyllisar

kanske lite ps2 istället då?
Jag vill veta vart faen mitt goast recon har tagit vägen. Vill spela det NU!

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Idag har det inmundigats alkoholhaltiga drycker sittandes runt köksbordet!
Halleluja! Viss fördrivning av djävulen har förekommit och en del kommer ha huvudvärk imorgon. :rolleyes: Men, men.. vad gör väl det? Har äntligen hamnat i facket "Semesterfirare"!

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Nu har man för ovanligheten skull gått på det goda :öl ska rocka på trädgårn idag, någon mer som ska dit?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Küngen skrev:
2329051 Nu har man för ovanligheten skull gått på det goda :öl ska rocka på trädgårn idag, någon mer som ska dit?

Vi är ett helt gäng som ska till trädgårn idag, dock är det väl bara jag från SH. Förhoppningsvis så får jag med mig Rash också. Vill du ha tag på mig så leta utomhus, kommer ha en somrig nyinköpt skjorta på mig. Lycka till :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Pinky skrev:
2329077 Vi är ett helt gäng som ska till trädgårn idag, dock är det väl bara jag från SH. Förhoppningsvis så får jag med mig Rash också. Vill du ha tag på mig så leta utomhus, kommer ha en somrig nyinköpt skjorta på mig. Lycka till :tummenupp

jag funderar på det men jag ska ju jobba kl 7 imorgon kan bli segt :3freak

men öl är ju väldigt gott :öl

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Gottis skrev:
2329257 jag funderar på det men jag ska ju jobba kl 7 imorgon kan bli segt :3freak

men öl är ju väldigt gott :öl

Sluta söla nu, jag drar på förfest NU, vi ses där :öl

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Pinky skrev:
2329270 Sluta söla nu, jag drar på förfest NU, vi ses där :öl

Blir inget trägårn för mig iaf verkar va liet väl mycket Party vill gärna komma upp imorgon blr ren stilla Öl på Avenun iställe med en tjejkompis sen hem igen....

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Skrutten skrev:
2323175 Idag har det inmundigats alkoholhaltiga drycker sittandes runt köksbordet!
Halleluja! Viss fördrivning av djävulen har förekommit och en del kommer ha huvudvärk imorgon. :rolleyes: Men, men.. vad gör väl det? Har äntligen hamnat i facket "Semesterfirare"!

Jag blir upprörd. Och så gnälls det på premierna! :mad:

Jag är dessutom övertygad om att Farbrorn är inblandad på ett eller annat motbjudande sätt.

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Gustav1 skrev:
2331240 Jag blir upprörd. Och så gnälls det på premierna! :mad:

Jag är dessutom övertygad om att Farbrorn är inblandad på ett eller annat motbjudande sätt.

Ja! Och var var du om jag får fråga?? Här fick vi kämpa mot allehanda besatthet utan pastor G1:s hjälpande hand! Förfärligt!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO