Haha faan skulle ju vara kul såklart men tjejen har fått för sig att vi skulle vara barnlediga å bjuda hem några konpisar.. Och då kommer de inte visas några wheeliefilmer
PS3 låter bra. Du hade det med va? Annars kan jag ta med ett. Har även 6-7 olika Guitar hero o tillbehör, men jag tycker att vi kör Wii Cart med nån form av turnering samt film först o främst. Säg till om jag ska ta med mitt PS3. Jag planerar ju ändå att köra bil till Hva. Ingen som behöver skjuts?Gällande film uppspelningen så vet ja inte vilket som blir smidigast ? om amn ska köra PS3 varianten som vi hade sist eller om ja ska hala med Laptop ? Vad tror vi ? lösa de med Nintendo Wii var lite mycket krångel och inget stöd för HD.
Tja förslaget var Pizza as last time och för mig funkar de, är de nån annan som har nått förslag så är de bara att dra till med de. Så de är bara att beställa hemkörning på de så löser de sig.
Antingen så honkar du skjuts med Kman upp eller så får du leta dig upp till Värnhemsv. och slå en pling 070-6711145 så får man guida men de är inte så svårt att hitta är en stor lokal i mitten på radhusområdet.
Attans, då får jag inte sällis av en sexig skolfröken i gästrummet på berget alltså
Ska jag ta med en trampcykel? Jag har många. För nerresan alltså. Upp kan du åka med mig så du inte blir svettig och ....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|