Spiido
Medlem
Fan om jag NÅN gång, alltså bara en ENDA gång, lyckades lura upp frugan på bönpallen, men nää
Åå liika glaa va ja föö dee
Åå liika glaa va ja föö dee
Kan tänka mig att köra utan skydd om jag säkert vet att hon inte "åker" med nån annan än mig. Är det nån som bara "åker" med en eller ett par gånger så kör jag alltid med skydd.
Skål på er
Där kom den...
Japp. Upplägg för smash från första inlägg och inte en antydan på 20 inlägg. Vad är det för fel på dagens ungdom?
EDIT: Samma "fru" sen slutet av -94, två barn, för mycket jobb mm. Inte direkt så man "åker" sig trött om man säger så....
Har en vän som vill hänga med och jag har en extra hjälm, handskar, möjligtvis en jacka men byxer, skor har jag inget att låna ut.
Förstår ju också att de inte har pengar att lägga på skydd för en tur, men vi vet ju alla riskerna och att olyckan kan hända när fan som helst.
Vad hade ni gjort?
Klart hon skall få prova åka.
Skall hon börja åka regelbundet så är det alla skydd som gäller
Håller med. Man måste väl kunna ta en lugn tur på fina vägar utan att passageraren är klädd för värsta tänkbara scenario?
Håller med. Man måste väl kunna ta en lugn tur på fina vägar utan att passageraren är klädd för värsta tänkbara scenario?
Med mina förfäder från Skottland, Finland, Skåne med bara en gnutta Jämte (Jämtland var Norskt) så är det väl bara naturligt att alla tankar på att hyra något slag av fordon i Thailand försvann på resan mellan flygplatsen och hotellet.Ta med henne till Thailand och hyr en skoter - då försvinner svenskens säkerhetstänk direkt
Ta med henne till Thailand och hyr en skoter - då försvinner svenskens säkerhetstänk direkt
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|