passerat 30 ? kille ? singel ? =>> festdags!!

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
1352cc
:hördu Blir bara jätte :6surkart om jag missat denna chans helt på mig själv. (polar höll på att :kulspruta :hoppa mej. Det är därför jag hoppar hela tiden. Blir jobbigt om jag måste hålla på att hoppa så länge till)
 
Last edited:

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
xx skrev:
Är det försent att efteranmäla sig tro :confused:
I så fall vill vi komma 2st super goa singlar.... :fyllisar

Blev lite annat igår som kom i vägen :huvet

Snälla låt oss komma :Bugar

Äh... du läser inte dina PM eller ? Det var bråttom med betalningen och i förmiddags betalade polarn in de sista slantarna till tjejen som ordnar det hela (redan det var en vecka försenat och jäkligt på håret att det gick). Så igår söndag, var sista möjlighet att anmäla sig för att jag skulle ha hunnit med. I morse lade jag ut pengar för 6st anmälda.

Tror det är tämligen kört, men ska kolla telefonnr eller nåt om ni kan direkt kontakta tjejen... men ha inte för stora förhoppningar.
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Hovis!! Om du hinner med att läsa detta nu ikväll (eller någon som har hans telefonnummer och kan ringa och påminna honom - för han är offline lite väl mycket :) ) :

Det går att klämma in två till nu i efterhand, men då ska jag redan ikväll ha klart besked och för- och efternamn på båda (dig vet jag ju...). Så kan jag i så fall lägga ut slantar och så tar vi betalningsrutinerna via PM. Så hör av dig senast 21:00 ikväll på 260097 eller 073-6125167.

120 st anmälda nu och det kommer att finnas bar öppen med servering och priser strax under vanliga krogpriser.
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Kamikaze kid skrev:
Halloj...


Skulle bara kolla så du fick pengar från mig!
Funkade det?

Inga problem. Jag har fått in slantar för oss 6st som var först anmälda.
Ska vi ha lite förfest och åka gemensamt ut till Crossroads ? Vore väl inte
helt fel...
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Kamikaze kid skrev:
Bra ide.....
Vi är på...
Var och när?

Kanske hemma hos mig ? Om jag hunnit röja undan tills dess - lite mycket skrot framme just nu efter allt mekande :) Ska hämta en ny stor sängmöbel på torsdag också, men den hinner jag nog skruva ihop till dess och få undan (här slår man på stort ifall det blir något ser du :D )
 

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Cagiva Raptor
TomK skrev:
Det blir en singelfest för 30+ som det så fint heter, på Crossroads (f.d. Hallmans vid Börjetull) lördagen den 22/11, kl 18:30. Buffé och öl/vin till en kostnad av 260:- och sedan blir det dans till discomusik från 60- och 70-talet. Det är nu anmält så många tjejer att det går 3-4 per kille, så jag har blivit ombedd att ta med mig några goa gossar (30 är inget absolut krav, 28-29 går nog det med :) ).

Polaren som är min kontaktperson, skulle lämna besked till festfixaren på måndag och lägger då ut pengarna. Så intresseanmälan snarast till mig via PM eller telefon (jag är dock på kryssning och sedan bowling fram till lördag natt, så PM är säkrast)

/Tom :banana

Skit, läser dett nu!! Det är väl för sent att anmäla sig antar jag? Får väl va singel ett tag till då :banana
Å andra sidan, det är inte så jäkla dumt det heller!
 

Banditen

I´m BACK....
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamma fjr 1300 + Suzuki DR 650 se
TomK skrev:
Kanske hemma hos mig ? Om jag hunnit röja undan tills dess - lite mycket skrot framme just nu efter allt mekande :) Ska hämta en ny stor sängmöbel på torsdag också, men den hinner jag nog skruva ihop till dess och få undan (här slår man på stort ifall det blir något ser du :D )
Låter kul.. :yoparty .Hör av dig om var o när, om det blir hos dig.Hur dax börjar det på Crossroads??
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
TomK skrev:
Kanske hemma hos mig ? Om jag hunnit röja undan tills dess - lite mycket skrot framme just nu efter allt mekande :) Ska hämta en ny stor sängmöbel på torsdag också, men den hinner jag nog skruva ihop till dess och få undan (här slår man på stort ifall det blir något ser du :D )


Ahaaaa...Så det ska plockas hem brudar!!! :tuttar :lol
Bra att förbereda ordentligt!
Locktitar du skruvarna på sängen?
Gnek ljud är oftast irriterande!

Hemma hos dig funkar bara man får en beskrivning när och var!
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Kamikaze kid skrev:
Ahaaaa...Så det ska plockas hem brudar!!! :tuttar :lol
Bra att förbereda ordentligt!
Locktitar du skruvarna på sängen?
Gnek ljud är oftast irriterande!

Hemma hos dig funkar bara man får en beskrivning när och var!

Blå Locktite har jag liggandes, det ska nog lira... :)

Jo, vi kan förfesta lite hemma hos mig. Johannesbäcksgatan 34B, 1,5tr. Ska vi säga 16-tiden ungefär ? Det börjar på Crossroads vid 18:30.
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
TomK skrev:
Blå Locktite har jag liggandes, det ska nog lira... :)

Jo, vi kan förfesta lite hemma hos mig. Johannesbäcksgatan 34B, 1,5tr. Ska vi säga 16-tiden ungefär ? Det börjar på Crossroads vid 18:30.


Blå blir bra...
OBS använd ej som glidmedel när det hettar till! :arsele


Ska kolla med min Skock så åter kommer jag i det fallet!
Vet att Ducati pöjken blir lite senare men han brukar komma ifatt å dra förbi i drink listan! :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top