Patetiska fortkörare

Status
Ej öppen för fler svar.

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Nu ska vi faktiskt va lite schyssta

sviestad blev faktiskt medlem den 3 augusti och det har tagit henne hela 14 dagar att hitta hur man gör en tråd:D

Hon har säkert legat vaken om nätterna och funderat ut varenda liten boktstav i hennes inlägg, och vi bara gör henne till åtlöje...

Jag säger bara sh rockar:yoparty

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
"Fröken" sviestad vill ju bara provocera, det har vi sett tidigare. Hon skriver själv att hon startade ett nytt konto för att hennes gamla blev bannat hela tiden. Lustigt. :rolleyes:

Jag startar en tävling nu, jag gissar på att hon kommer vara bannad om 8 timmar från och med detta inlägget. Nu får ni gissa. :tungan

Nicotin

Guest
kul tråd..
lite :corn: :corn:
och inte att glömma en fredagskväll som denna...

:öl :öl

Kan vara bra att grunda ordentligt före en fuckyouburnout...:yoparty

Rift

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
Klr 600 motard
ja de blev lite konstigt där...hehe...menade att 99% av alla har väl någon gång gjort något olagligt i trafiken.....:pannkyss

inte sviestad hon är vår ledstjärna som ska hjälpa oss ur detta mörker vi lever i.

ååh tack stora sviestad :bow nu kommer alla ändra sig det kommer blomma bakom motorcyklarna..

bara en liten tanke jag har haft hur många har inte sett små kidsen vinka och vifta om att man ska dra på gasen? (såklart kollar man vägen innan man gör detta)

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000

Tips på vad man kan göra för ngt gott med bröd, smör och grönsaker/pålägg?
Du har frågat rätt person!

Stek upp brödet tillsammans med lite småsten. Full värme i ca 45 minuter. Medan brödet steks smälter du smöret. Efter de 45 minuterna har gått tillsätter du smöret, två gurkor (hela), en liter grekisk youghurt och en hel skalad vattenmelon. Stek vidare i ca 90 minuter.
Sen stoppar du ner det i en mixer och tillsätter potatismjöl tills det har bildats en rejäl deg. Linda in degen i aluminiumfolie och grädda i ugnen i minst 12 timmar på 300°C.

Serveras kallt. Krydda med kokosnötter.

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.

bara en liten tanke jag har haft hur många har inte sett små kidsen vinka och vifta om att man ska dra på gasen? (såklart kollar man vägen innan man gör detta)

Idag när jag drog en runda på stan kom en kille fram å glodde " :kär "
Och gav mej :tummenupp

Kunde inte dra på, Men jag varvade lite extra, tänkte göra en fuckyouburnout :eek:utlaw :yoparty
Men då kanske hans mamma (som var en riktig pingla :kär ) Hade blivit arg

Du har frågat rätt person!

Stek upp brödet tillsammans med lite småsten. Full värme i ca 45 minuter. Medan brödet steks smälter du smöret. Efter de 45 minuterna har gått tillsätter du smöret, två gurkor (hela), en liter grekisk youghurt och en hel skalad vattenmelon. Stek vidare i ca 90 minuter.
Sen stoppar du ner det i en mixer och tillsätter potatismjöl tills det har bildats en rejäl deg. Linda in degen i aluminiumfolie och grädda i ugnen i minst 12 timmar på 300°C.

Serveras kallt. Krydda med kokosnötter.

Får nog bli det...

Har dock inga kokosnötter hemma:( Vad kan jag ersätta det med?:confused:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag