Patetiska fortkörare

Status
Ej öppen för fler svar.

sviestad

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
honda
Jag förvånar mig över alla på detta forum som snyftar över att dom torskat kortet när dom gasat skiten förbi dagis och skolor.
Många av snyftarna som torskat på landsväg söker sympati på forumet och vill få det dom gjort som nåt naturligt och att lagens långa arm vill bara jävlas, samma personer gnäller gärna hejdlöst på forumet på sportbilarna och deras framfart..
Varför bara inte inse fakta att ni struntat i alla gällande trafikregler och får betala för det ni gjort..
Sluta gnälla på lagen, och sluta skicka in frågor om vad som händer om man kör utan kort.
Ni är rökta och får betala för det som alla andra trafikanter.

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
IdAg KöRdE JaH 140 uTaN FöR etT SmÄKc FuLt DaGiZ

:backontop
:pannkyss

EdIT: vad händer om jag kör utan kort?:confused:

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Alla har väl till 99% någon gång kört för fort....eller gjort något annat man inte får göra i trafiken.....
skulle man då åka dit på böter eller värre är det väl inte så kul....sen om man vill prata om det i en tråd här på sh är ju upp till var och en...många av de trådar jag har läst har inte varit upplagda för att få sympati utan för att enbart få information om vad som kan hända eller bara för att berätta det för någon....

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Jag snyftar bannemig inte på detta forum!
Någon här som har smakat på stekta makaroner förresten? Jag köpte en hink igår som jag stekte upp. Smakade helt ok.

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Hallå, vi är faktiskt motorcyklister, vi är inte som ni andra. :fakta :eek:utlaw :upyours

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Varför ropa på pappa när det blir jobbigt?

För att dessa trådar leder ingen vart...

...Så då kan pappa ta bort dom:)

Jag snyftar bannemig inte på detta forum!
Någon här som har smakat på stekta makaroner förresten? Jag köpte en hink igår som jag stekte upp. Smakade helt ok.

Brukar grilla en hink till helgen, Bara att frysa in om man inte äter upp allt sen.. Tinas enklast upp i armhålan under en hojtur medans man väntar:yoparty tinas enklast upp om man kör minst 70 km/h för fort förbi ett dagis :ÅtLaW

Last edited:

Smagatusk

Guest
Ännu en som bara vill ha respons på sin tråd. Och dumme, jävla Ekdahl som går på niten och yttrar sig!

Tommy.exe

Guest
ofta man kryssar mellan fotgängare i hundratals kilometer i timmen... kör man lite fort så har man i regel bra uppsikt på omgivningen och utgör inte alls nån fara, det folk kanske klagar över är att vissa grisar är lite väl nitiska paragrafryttare som har valt sitt yrke enbart för att få ur sig mycket av sitt förträngda hat mot dom som mobbade dom i förskolan.....

Och du.. varför startade du den här tråden? erkänn att du vill bråka ;) haft en dålig dag?

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Så du menar att pappa stöder att man skiter i det mesta bara för att man kör på 2 hjul?

Sa jag det?:confused:

Jag sa att SÅDANA HÄR TRÅDAR INTE LEDER NÅGON VART MER ÄN TILL EN TRÅD SOM ÖVERGÅR TILL EN OT TRÅD. (For Dummies = OT = OFF TOPIC)

... Lilla flicka:pannkyss

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Varför ropa på pappa när det blir jobbigt?

Detta är ju ett forum men det finns liksom inget att prata om vad gäller ditt inlägg, ingen direkt undran eller oklarhet. Det enda du gör är att gnälla och redan där sätts nivån på tråden och det enda som kan komma ur det hela är att folk som jag stör mig på dig och det blir en onödig stämning.

Eftersom det inte är första gången du säger korkade saker trots din korta tid här på SH så ropar folk på pappa då han har befogenhet att ta bort dig :tummenupp.

sviestad

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
honda
ofta man kryssar mellan fotgängare i hundratals kilometer i timmen... kör man lite fort så har man i regel bra uppsikt på omgivningen och utgör inte alls nån fara, det folk kanske klagar över är att vissa grisar är lite väl nitiska paragrafryttare som har valt sitt yrke enbart för att få ur sig mycket av sitt förträngda hat mot dom som mobbade dom i förskolan.....

Och du.. varför startade du den här tråden? erkänn att du vill bråka ;) haft en dålig dag?

Jag hade en jävligt dålig dag på jobbet och det blev inte ett dugg bättre när jag åkte hem och såg en av våra med en SH-tröja uppförde sig som ett riktigt svin i trafiken.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM