Har du fått blåsor på ollat?!Stefan skrev:2231495Är inte så mycket för att fotografera men här kommer ialf en bild som är en liten varningsflagga för er som inte förstår hur farlig solen kan vara
Ja så går det om man somnar ute utan brallor.
Har du fått blåsor på ollat?!Stefan skrev:2231495Är inte så mycket för att fotografera men här kommer ialf en bild som är en liten varningsflagga för er som inte förstår hur farlig solen kan vara
Det var en rockfestival så det är ingen fara...blom skrev:2233007vetufan om jag skulle göra det på en skitig pop-festival
Stefan skrev:2236658
det är bara hoppas på en lång sommar så jag hinner åka någe mer i år
säger som tengilTengil skrev:2238171Lider med dig grabben... Lycka till!
Men har du ingen reservnyckel till hojen då?Stefan skrev:2236658Helvete oxå....
har även pratat med Carlbarks och de säger att de går att få ut nya nycklar.....om man skruvar bort tändnigslåset, vilket kan va jävligt bökigt om styrlåset är låst , och kollar nyckelnummret som står på låset.
Stefan skrev:2236658Helvete oxå....
ringde polisen i Sölvesborg i dag för att höra om de fått in några upphittade
nycklar, de hadde de inte och nu stänger de stationen för sommaren
Kyckling skrev:2238219Men har du ingen reservnyckel till hojen då?
Tengil skrev:2238171Lider med dig grabben... Lycka till!
blom skrev:2238176säger som tengil
erik skrev:2238242Jag tror nycklarna ligger i din packning, typ ytterfacket i ryggsäcken eller liknande.
Ibland när jag är glad i hatten flyttar jag på saker för att de ska vara på "bättre ställen". När jag sen letar på det ursprungliga bra stället så finns de inte kvar... Du kanske gjort nåt liknande?Stefan skrev:2239007Nej, jag vet att jag hade den i byxfickan.
Supermoto skrev:2239876Ibland när jag är glad i hatten flyttar jag på saker för att de ska vara på "bättre ställen". När jag sen letar på det ursprungliga bra stället så finns de inte kvar... Du kanske gjort nåt liknande?
Det är man mot en som man vet skulle göra lika dant tillbaka.. eller hur stefan? Du plockade ju upp mina spillror när jag synat räcket.Kjelle skrev:2239947Lider med dig, Stefan-pojken. Om du får svår touring-abstinens får du väl låna gamm-Ninjan en sväng....
Och till/om räddaren i nöden Tengil får man väl bara säga: Vilken kille! Snacka om att vara en riktig kompis.
Kjelle skrev:2239947
Och till/om räddaren i nöden Tengil får man väl bara säga: Vilken kille! Snacka om att vara en riktig kompis.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|