Pendla med 2t crossar?

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Hade jag fått välja vilken fordon som är allra värst till pendling så hade det nog blivit en gammal luftkyld 80cc cross. Grattis :tummenupp (ok, då bortser jag från åsnedragen vagn :tungan)

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Är det här inte "sport"hoj, kan det finnas någon mera sport än pendla med en en crosshoj på 80cc:D

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
kawaskaki kx250
inget att rekomendera, 80cc är så jävla vassa för sin storlek och behöver meega mycket underhåll.
måste du promt pendla rekomenderar jag dig att ligga på låga varvtal och ha lite extra olja i tanken.

ha i bakhuvet att det inte är lika coolt när du står vid väggrenen med en tokskuren cross 4mil hemifrån och batterierna på mobilen har tagit slut :p

Gick med
18 Jul 2008
Hoj
Suzuki "sju lösa plomber" GS500E, Gasgas EC 300 R 2013
Inte lätt att vara moppepojke på SH, titta bara på mig, det enda jag har just nu är ju min cykel buhuuu :D
jag är moppepojke som tröttnade på fuckosarna, kom hit och började läsa om turbindrivna psykopat hojar och har blifit mega smart :yoparty
den enda hojen som jag har för tillfället är dock 300an, vilket inte direkt är en moped :tuttar

Nyheter
Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...