Har funderat på det men jobbar i ett område där ditt är mitt enligt en del så jag är inte så säker att den finns kvar när jag slutar på morgonen
gör som jag. köp en hoj som folk inte vill ha
Eller flytta till Umeå...
Det har hänt att jag har glömt nycklarna i tändningslåset och gått iväg och tagit en fika på stan, med hjälmen hängandes på hojjen.
Sen att ingen vill ha min hoj heller är ju en annan sak, dom snodde ju min moped som var en Jawa 210
vilken snygg hoj du har.
Jag pendlar var dag från södra London till centrum det e omöjligt att köra bil och lokaltrafiken är hopplösa så det får bli bågen.
Jag hadde hoppats på att få hem KTMén en 640 Adv innan vintern för en zx10r med Dunlop skitdäck är småinteresant när det är halt
Kolla länken så förstår ni vad jag menar med hopplös lokaltrafik
http://www.backingblair.co.uk/london_underground/index.htm
kostar ju ett helt helvete att åka också, begriper jag det hela rätt får man hosta upp närmare 1000-2000 pund för ett helårskort om man vill susa runt i alla zoner. eller? minns det kostade som ett helt helsike när jag var där...
Skulle givetvis vara trevligt, men jag ids inte riktigt stå sur och trött och grinig och slåss med korv-skinnställ och kruka, istället promenerar jag till jobbet och håller mig smal och fin.
/perris
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |