_Johansson_
Storfräsare
Ett nitat fäste är inte heller fel, i min mening är det nog snyggare än svetsat.
Ett nitat fäste är inte heller fel, i min mening är det nog snyggare än svetsat.
jag såg dig igår tror jag vid kungälvs fästning
Jag såg en turbohoj precis som svängde ut från cafèt, så det var du sicken puts det var på din hoj själv orkar jag knappt tvätta min
Vi hade varit en sväng uppe i Lysekil å tagit en räkmacka och passerat en laserkontroll i Uddevalla som var i drift och som tur var att det var långa köer förbi där, sedan passerade vi två kontroller till som dom höll på att sätta upp när vi passerade i ca: 100+ över tillåtet.
Jag kanske kan ta ett studiebesök i helgen hos dig om du har tid? Får väl ta på solglasögonen isåfall för glansens skull.
tackJa idag har polisen i uddevalla varit helt galen.
På 200 meter fick jag följe av civil mc-polis och möter två polisbilar, en timme senare är dekal mc-polisen ute igen och patrullerar.
Peter = som vanligt
tack
hur går det med ditt bygge då
men va fan bått pucko har satt en bränsletempgivare eksakkt där slangen går ut från termostat huset ( DET GÅR INTE ATT SVETSA I )
Lappa ihop det med zinklod. Går iofs inte att polara skinande men tätt går det iaf att få.
HMMM , Vad har farbror gjort nu då
Såg att Jula hadde nått kitt med träpluggar i olika storlekar om man får hål i båten
Kan det va nått
Nåja ska jag ta mig upp på vinden och leta efter termostathus åt Herrn eller?
Förslagsvis gänga hålet och kör med bromsbanjo och hålskruv i stället
Alternativt bara en luftskruv , Funktionen är bara för att slippa lufta kylsystemet när du fyller vatten
Hur får du in ullen i dämparen?
( ligger ett termostathus på mitt skrivbord, Ska jag SMSa över skiten? )
hej
nån som tror att tanken var målad räcker upp en hand
jag ska åka o handla en kraschad tank idag o modda den så att pumpen går i så är det en sak mindre innan start
ha det
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |