hej
nu har man hämtat sig lite men jag har grym träningsvärk i armarna o låren men har man aldrig tränat så är väl det inte så konstigt.
så nu till körningen det lite besvärligt att svänga lika fort som dom andr gjorde men det gick ju snabbt att ta in försprånget när det blev raka igen,den är lite bråkig med den långa svingen och det gjorde att avgassystemet tog i hela tiden första åkningen,sen justerade jag upp svingen lite men det tog i alla fall sen höjde jag så mycket det gick då tog det inte i längre men oron att det skulle hugga tag satt ju kvar resten av dagen.
sen måste jag byta soppapumpen för med det lilla laddet så gick det ordentligt på rakan o soppan räckte men med höga laddet så börjde det hacka efter några sekunder ut men då jävlar tilldess så accade den fiiiint hehe
det blir att handla en bosch 044 pump imorgon o modda så att den får plats någonstans undrar om man kan ha den i tanken eller den kanske inte tål det så det får jag kolla.
sen tryckte den ut lite olja ur vevhusvetilationen så jag ska nog bygga en liten tank till den under sidokåpan där det får plats,det är kanske inte så konstigt att det kom lite olja den vägen när man bombar ordentligt,innan åkningen så ville besiktningsgubben att jag skulle lägga en saneringsavgift för domdäringa turbohojjarna går alllltid sönder o skuter olja tur att han inte såg sölet vid ventiltionen
fan va sköj det var så nu åker originalsvingen på när jag har råd med en kedja som kan sitta kvar nitad o färdig o bara byta när man byter sving
ha det gott