Helt rätt, klart motorn måste kunna andas lite bättre och tillsammans med konstgjord andning så tappar den aldrig andan
Aggrolyft och liten duration är receptet på framgång har jag hört :thumbup:
Helt rätt, klart motorn måste kunna andas lite bättre och tillsammans med konstgjord andning så tappar den aldrig andan
Hej
Att du inte testar med original givarna funkar fint på min busamotor med ett ViPEC V88
och det är ju Link som bygger dom.
Och din Link är ju en generation nyare motsvarar ViPecs i88 och då finns det väl osiloscop in byggt för att kolla trigger funktionen.
Inställningarna du behöver står i hjälpen om du söker på Hayabusa.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |