Helt rätt, klart motorn måste kunna andas lite bättre och tillsammans med konstgjord andning så tappar den aldrig andan
Aggrolyft och liten duration är receptet på framgång har jag hört :thumbup:
Helt rätt, klart motorn måste kunna andas lite bättre och tillsammans med konstgjord andning så tappar den aldrig andan
Hej
Att du inte testar med original givarna funkar fint på min busamotor med ett ViPEC V88
och det är ju Link som bygger dom.
Och din Link är ju en generation nyare motsvarar ViPecs i88 och då finns det väl osiloscop in byggt för att kolla trigger funktionen.
Inställningarna du behöver står i hjälpen om du söker på Hayabusa.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |