såja ställbarfjäder på tialen för att ställa grundtrycket lite enklare tror jag
View attachment 405990View attachment 405991View attachment 405992
Aha, det är därför ingen öppnar när man knackar på garageporten - var där två gånger under nationaldagen för att försöka låna ett tändstift till gammelgixxern.jag håller på att flytta från mitt hus till ett mindre utan garage
hej
det går trögt just nu för jag håller på att flytta från mitt hus till ett mindre utan garage så det blir nog inget mer bygge i år,nästa vecka blir det till att skicka in bygglov på det nya garaget så att det kommer igång efter semestern hoppas jag för man kan inte vara utan garage i vinter.
det är svårt att få plats med alla mina garage grejjer någonstans just nu
men jag återkommer när det kommer igång igen,fan va jag saknar mc åkning
ha det
hej
hej igen busan bromsades i helgen hos andersson,mycket skruvande blev det.
463 på hjulet med skenande ladd o sen glömde jag slangen till wg så det är nog någon eller några kolvar o cylinderraden som svimmade.
ska riva i kväll så får vi se hur illa eller bra det ser ut inne i maskinen
ha en fin dag
Så nu kan du fortsätta. Gubbfan!!!View attachment 416868View attachment 416869View attachment 416870
hej
jag vet inte det kan nog bara andersson svara på men jag tror inte det
hej
hej igen busan bromsades i helgen hos andersson,mycket skruvande blev det.
463 på hjulet med skenande ladd o sen glömde jag slangen till wg så det är nog någon eller några kolvar o cylinderraden som svimmade.
ska riva i kväll så får vi se hur illa eller bra det ser ut inne i maskinen
ha en fin dag
hej
jodå det blev lite mer arbete än tänk,hål genom 4 ans kolv o rakt igenom cylinderväggen,skador på vevstaken,skador på 3 vevstakslager och ventiler som blev otäta på 4 ans cylinder.
nu har jag köpt beg kolvar som ska ultraljudtvättas ikväll och en komplett cometic packningsats från matte bholins lager väntar oxå på nya vevlager från motospeed.
motorn helt demonterad tvättad o genomgången så den är ihopsatt igen o väntar nu bara på en ny cylinderrad från usa.
annars så har det inte hänt så mycket,jag ska försöka lägga in alla bilder ikväll men jag vet inte om det går dom kanske är för stora från mobilen
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|