Mookie skrev:Det var en väldigt kul dag och jag gör gärna om det ifall någon känner för det. Det finns lite prylar jag har tänkt på som vore skoj att slipa på för min del.
Kan även rapportera att jag har bytt ut mark som skrivbordsbakgrund till Hultan;
Bara så ni vet... så är det jag på samtliga bilder... vi bara bytte kläder för att dom andra skulle få lite ära..... ja själv valde att inte ha mina egna kläder alls eftersom det skulle bli så uppenbart att den lille rossin innom mig är på väg att "komma ut".....Förgöraren skrev:Jävligt grymma bilder ...nu vet jag i alla fall vart jag ska åka å öva!
FÖRGÖRAREN
Photo shoppa... klipp ut från den andra bilden och klistra in den på hultans...Angel1000 skrev:Men...det fattas nåt på den bilden.
Pst.. vi va ju övverens om att det va jag på bilderna... spela med nu då *suck*Hultan skrev:Ma boyz rocks!!!
JONQAS skrev:Hitta ett till på vår käre vän Skorpan...
Den här passade bra till morgon kaffet Skorpan va?
Har du kamoflerat den nu???Angel1000 skrev:Men vad är det för SKIT som står i bakgrunden?!
Eh, oj då, det var visst Mark´s ägodel...
Angel1000 skrev:Men vad är det för SKIT som står i bakgrunden?!
Han börjar bli lite väl stursk nu... Fin aprillia i all ära, men snart får du igenAngel1000 skrev:Men vad är det för SKIT som står i bakgrunden?!
Hultan skrev:Han börjar bli lite väl stursk nu... Fin aprillia i all ära, men snart får du igen
finfin bild,synd bara att marks hoj pajja bakgrundenJONQAS skrev:Hitta ett till på vår käre vän Skorpan...
Den här passade bra till morgon kaffet Skorpan va?
Allt går med lite photoshopSkorpan skrev:finfin bild,synd bara att marks hoj pajja bakgrunden
lite snyggare utan den hemska ItalienarenYamaha farfar skrev:Här kommer en med italienaren kvar i bakrunden (varför är den i bakrunden hela tiden??? RADFYRA )
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|