Tjena, undrar om någon kan färga fälgar o tank i hot orange (som kåpan),
med hondas vinge på tanken?
Fälgar är inte min grej.. och inte färgnamn heller så jag hoppas jag valde rätt orange iallafall fälgarna hittade jag haha
mvh
Jompa
Tjena, undrar om någon kan färga fälgar o tank i hot orange (som kåpan),
med hondas vinge på tanken?
Fälgar är inte min grej.. och inte färgnamn heller så jag hoppas jag valde rätt orange iallafall fälgarna hittade jag haha
mvh
Jompa
Det blev ju kalas , men har du tid kan du färga tanken i orange också så blir det (men spara det svarta)
Sådär typ
Är det någonsom skulle kuna lacka denna vit åt mig behåll dock fälgarna svarta så skulle jag bli glad.
Tjena, skulle vilja se min med samma kawa gröna färg på mina fälgar. Eller någon annan läcker färg som ni kan tycka passa. Funderar på att lacka om dem. Tack på förhand, ni är grymma!
skulle välja se hur denna hoj såg ut i rosa, så skulle vilja se att någon gjorde alla kåpor rosa med svarta dekaler, och färga ramen mattsvart, ha dit rosa fälgstripes å och den rosa färgen ska inte vara för ljus, den ska passa med svart! har komme på att en rosa hoj skulle vara sjukt kaxigt
men om någon har mycke tid så skulle någon få färga dekalerna på den svarta hojen rosa.
tack grabbar ni är sjukt bra på PS!!
Så lite så!Tack ska dhu ha Jompa05
Alldeles riktigt jag orkade ett tag men alla dessa sidor skulle ta förever Tack för jobbet.
En hoj som kan bli hur snygg som hellst
<-----Före photoshop efter---------------------->
.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|