Enklare kan det inte bli!
Var ett tag sedan du gjorde inlägget, men men, jag gjorde en 5 min snabbis så du får någon idé om hur den kan se ut i vitt.
min egna disign på CBR 1000RR 2008 =)
Tack!
Sorry om jag är klyddig men gärna en bild med vit&grön precis som ovan (grön nedanför och vitt upptil) fast utan delakerna som syns igenom.
eller varför inte ändra propotionerna på den
Skulle behöva lite bygg (o färg) inspiration i vintermörkret.Hojen är tänkt att köras på dragrace ( så det är allt lite sporthoj ).Stora bilden är en mockup med oklippt, lös bak skärm.Provisorisk fotpinne i bak och rygg stöd rör för att inte flyga av i starten.Funderar på att plasta ihop nåt smutt med bakskärm,ryggstöd och så det kan gå i hop med sits platta ?
Men det får inte gå ner under längsgående ramröret typ pga olje tank som saknas på bilder mm.
Finns det nån händig photoshoppare som har nån kul ide att komma med
Är dålig på att komma på andra färger än rött eller mattsvart så är öppen för förslag till tank o skärm skal !
ps/ har funderat på clip-on styre istället för dragbars om jag bara hittar några till bra pris.
Skulle behöva lite bygg (o färg) inspiration i vintermörkret.
Tackar så mycket för bidragen .Nåt av detta kanske inspirerar lite?
Slöjdade friskt till en auspuffanlage och nån form av clipon...
Tackar så mycket för bidragen .
Glömde skriva att avgasrören blir dubla korta o grova (men steppade). Saknade oljetanken under sitsen är alumin o rund (superlätt från MoonEyes).
Ingen stoppad sadel (onödig lyx) mm.Ev ska gjuta en kombinerad bakände för att täcka rygg stöddet som en skärm "kuts" eller vad man säger.Fast med enkel sadel platta fram.Vilken rörig beskrivning det blev
Hur som helst ,kul med färg ider
edit /skumt ,får inte upp bilderna på jobb datorn
Om någon vänlig själ har lust att göra det blåa till svart och det vita till orange på kåpor och dylikt. Även plocka bort backspeglar och stänkskärmen där bak.
'Har tänkt lacka racehojjen nu i vinter så en bra photoshopad bild så bjuder jag på en bulle på någon bankörning till sommaren
// J.Nordlund på Xyrons användare
Bulle?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring