custe
#25 Nordic BoTT
Gjorde den lite snabbt, blev kanske inte rätt röd men du ser nog på ett ungefär.
Tackar, tackar! Hmmm, det var också snyggt men jag tror jag kör på den första.
Gjorde den lite snabbt, blev kanske inte rätt röd men du ser nog på ett ungefär.
Du har nog rätt i det... Det hade dock varit coolt att få till en lite stealth-inspirerad lack i matt grönt och mörkgrått....
Tackar, tackar! Hmmm, det var också snyggt men jag tror jag kör på den första.
Hade nog kunnat bli snyggt om du hade fler gröna detaljer?
Jo den såg bättre ut tyckte jag nog! När ska den in på lack då?
Det finns nånstans men vet ej var
Men jag gör såhär:
Börja med att markera (lassoverktyget) tex: tanken, klipp ut efter du har markerat och kopiera in i ett nytt lager. Klicka Ctrl+U för att göra tanken i gråskala, sen går du upp på image/Adjustments/variations. Klicka dig fram för att hitta rätt färgval. Är du inte helt nöjd sen med färgen kan du ända den med Ctrl+U (Hue/Saturation) eller ända ljushet och kontrast med image/adjustments/Brightness/contrast.
Blev ihopslängts snabbt så har säkerligen skrivit nått fel eller liknande men isf kan nån rätta mig för nu bär det av till MC-Mässan!!!
Ps. Detta sättet är bara ett av de sätt man kan göra på antagligen, är självlärd så jag kanske inte gör helt rätt men det brukar duga iaf!
Ha det!
/Mattias
Det är som så att nuvarande ägaren ska fixa detta då han har tillgång till lackverkstad och han trodde att han skulle kunna fixa det nu i helgen.
Jag tänkte att jag skulle nämna ditt namn sedan på min race-hemsida. Typ design av xxxxxx xxxxx. Vad tror du om det. Är det något du vill vara med om?
tack tack
funderar på att köra lite photoshop, jag har alltid jobbat i paintshop pro7 och trivs bra med det, får väl prova om PS fixar mina behov bättre..
Lekte med Hopkins kawa, lassomarkerade det gröna - colorise..
inga lager el så.. lite blek bakåt..
och hur man fixar vitt eller svart vete fanken
gråskala och ändra "ljusstyrka" ?
Hej!
Nån som kan visa mig hur denna cykel skulle se ut om det matt svarta var vitt.
Eller om allt var vitt förutom det svarta lejon etc som är på sidan.
Ska det vara svart eller vit tank?
tack tack
funderar på att köra lite photoshop, jag har alltid jobbat i paintshop pro7 och trivs bra med det, får väl prova om PS fixar mina behov bättre..
Lekte med Hopkins kawa, lassomarkerade det gröna - colorise..
inga lager el så.. lite blek bakåt..
och hur man fixar vitt eller svart vete fanken
gråskala och ändra "ljusstyrka" ?
Jag gör så hära:
text....
För sen Skrev det där uppe innan! (När man för en gång skull postar före nån så måste man få retas lite! Är alltid segast annars!)
Varför blev dina bilder du gjort om så "pixeliga"?
Såg det nu.
Angående pixel grejen så tog jag på sämsta kvalitet när jag gjorde bilden till Jepg så jag kunde ladda upp dem hära.
Hjälp med färgläggning av en eventuell tjänstehoj...
Jag har två bilder och en pdf-fil. De två bilderna är en vit Ducce 848 rakt från sidan. Pdf-filen visar mitt företag's färger, det är tre bilder på "roll-ups" i pdf:en. Jag skulle vilja ha hojen i de färger som visas i pdf-filen med företagsnamnet lite snyggt placerat på sidan. Är det görbart???
Katalog med filer
såhär kanske??
texten linar inte men detta är inte så noggrant gjort.
Jag tror du förstod, det skulle vara cirklar och teckensnittet skulle vara som på roll-upsen.
Supertusentack, jag tycker det ser kanonbra ut. Nu gäller det bara att övertyga ledningen också...
aha, de e spons eller liknande, vill du ha en större lite mer noggrant gjord?
Det kan vara lite spons/marknadsföring... så visst, har du tid och lust så skulle det absolut vara uppskattat.
jadå, hemma sjuk som en hund..
önskemål?
loggans placering, ska 848 stå kvar? färg på den?
ljusare / mörkare ?
etc
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring