Kodax skrev:Orginal stuk men med nya ovanliga färger... Måste ej va orginalstuk om inte ska de va j-ligt fint om dte ska bli nå annat... Du få ta den bild du sj tycker passa bäst. Tack på förhand
tycker det här blev snyggt**
Kodax skrev:Orginal stuk men med nya ovanliga färger... Måste ej va orginalstuk om inte ska de va j-ligt fint om dte ska bli nå annat... Du få ta den bild du sj tycker passa bäst. Tack på förhand
Wargen skrev:Något sådant?
Förlåt för bromsoken....vart bara tvungen
Detta har varit min favorit design sen jag såg den. I februrai numret av FASTBIKES testade en sådan, gatversion... snygg som fään!Kodax skrev:Blå var skit fin... Gröna så där... Pröva någe rosa lila met me...
Förlåt för bromsoken....vart bara tvungen
Jompa05 skrev:vart mkt lättare du jag utgick från svart sen gjorde jag lite vitt/grått på sidkåpan och gjorde en finess på avgasröret! snygg hojj i övrigt
rSEXa skrev:Gör den i röd. Och ta bort reg. skyltshållaren! Och röktona rutan!
Tack på förhand jompa!
Kodax skrev:Kan du göra en en K5 i Svart/ Vit och Vit/ Svart/ Tack
Kodax skrev:Blå var skit fin... Gröna så där... Pröva någe rosa lila met me...
Ja nått sånt fast jag skulle vilja ha den lila där det är svart och svart där det är lila. Samma på vita med Vita där det är svart o vit där det är svart Krånlig kille. Svart vita tyckte ja va snyggast hittills...Wargen skrev:Något sådant?
morecore skrev:Eller dra till med en vit r6 !!
Skulle bara se hur det blev lite snabbt, så jag tog första bästa bilden jag hittade. Borde tagit en högre upplösning, när jag i efterhand tyckte det blev skitsnyggt! Denna skall det bli när jag blir stor
yamaha r6 white edition 2006
Jompa05 skrev:LILA är du galen? xD usch!
GRÖNT !
Kodax skrev:Ja nått sånt fast jag skulle vilja ha den lila där det är svart och svart där det är lila. Samma på vita med Vita där det är svart o vit där det är svart Krånlig kille. Svart vita tyckte ja va snyggast hittills...
Wargen skrev:Jag gjorde bara som han bad om
min polare tyckte det var snyggt
ok ska se va ja kan göra. Men att ändra från svart o vit e ja inte bäst på.
Jompa05 skrev:men lila är ju snyggt =) men inte på en gixxer =)
ska göra massa bilder imorgon och skicka in
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |