Marqus
Ny medlem
knåpucko: dina bilder funkar ej (eller om det bara är för mig dom inte funkar)
Ok, första gången jag försöker, har inte riktigt hunda på hur man slänger upp dom. Hitade ingen tråd om hur man gör heller.knåpucko: dina bilder funkar ej (eller om det bara är för mig dom inte funkar)
Lite offtopic kanske men ändå inte...
Jag håller på att bygger om en kinapuff (quad) och jag har bilden klar framför mig.
Jag vill införliva en yzf 125 r med kina puffen, det är inte riktigt de grejor jag kommer att sätta på men det ger mig iaf en bättre bild vart jag kan komma.
Den ska vara helvit med vit ram och sving samt de hjul som jag bifogar.
125ans lack går bra att behålla.
Bilden på hjulen är tyvärr den enda jag har men de stämmer höjdmässigt med de hjulen som sitter på.
Bakhjulen ska ca 2dm längre bak eftersom att svingen ska förlängas.
Något att bita i?
OCH! Jag betalar gärna en symbolisk summa för den som fixar det eftersom projektet är på väg mot verklighet.
Någon som skulle kunna ge mig en hint om hur man slänger upp bilder hittar ingen tråd om det.
Semestertider inbjuder till projekt och mitt står i garaget just nu. Det är en CBX 550 F2 som jag vill göra om till ......ja det är en bra fråga.
Jag hade tänkt mig nån slags streetfighterhistoria med höjning och kapning av baken, eventuellt behålla orginaltank och sidokåpor fast i annan färgsättning men för att inte förvilla in på ett visst spår publicerar jag hojen alldeles naken och hoppas att någon med stor fantasi kan ge mig intressanta idéer på hur den kan komma att se ut!
Så här ser den ut nu:
Jag går i tankar på att sätta på en undertail på min zx9r.
Har hittat en som jag gillar men skulle vilja se hur den ser ut på hojen.
Finns det nån vänlig själ som skulle vilja klippa och klistra lite så att man kan få en liten humm om hur det skulle kunna se ut.
Det är mest den avlånga baklampan som jag skulle vilja ha dit istället för dom runda som är orginal.
Här är bilderna.
Tack på förhand....
Ingen som har lust att hjälpa mig??????
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|