Hallå hallå. Jag fick en liten ny idé. Om någon skulle vilja hjälpa till med det. Blev inte helt nöjd med bakänden på min R6:a. Men om man tar bort guld-dekalen bak och istället gör som det är original på en del. R6 i vitt/grått och det där vita sträcket. Skickar med en bild som ex. Men bakänden ska fortförande vara svart. Tack på förhand...
Jag satt å lekte med bilden, har precis lärt mig lite, ingen användbar färg för dig kanske men men...
eller såhär
Visste inte att man kunde få hjälp med bilar här oxå Jag står i valet o kvalet att lacka mina 19" svarta då fälg-nissen repade mina fälgar och tar på sig en omlack. Men jag vet inte hur det skulle se ut. Är det inte okej att jag lägger in frågan så raderar jag den!
Tacksam för hjälp!
Min version. Nästan lika.
Svarta fälgar, svart grill, lite tonade rutor, sänkt, emblem borttagen.
Ett snabbt test (håller på och lär mig).. Ska försöka få till hela fälgen svart nu
Snabb fix.
om jag har en bild å vill "skära" ut en person eller en mc i dess exakta former, alltså så att jag får ut det objektet jag vill ha å kan kopiera in det i andra bilder så använder jag lasso-verktyget men sen går det inte att kopiera det eller flytta över??
eller hur gör man?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |