Photoshop Sporthoj

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Ducati 748, hornet 600
Foliera? sätta folie runt tanken eller vad menar du.. hahaha... är du fåfäng ;-)
Gött med två tankar så man kan edga lite på bandagarna!! Kul!
Ska du åka nå bana med ducceklubben i sommar?

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Ducati 748, hornet 600

Bifogat

• visabild II.JPG
    visabild II.JPG
    108.6 KB · Visningar: 107
Last edited:

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Ducati 748, hornet 600
De är tråkigt... antingen har man stålar och inge tid eller så har man tid å inge stålar...hmm..

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Ducce 748! Jag hittade en riktigt grym bild när jag jobbade på din hoj:) Den har exakt såna fälgar som var på den första länken och rensad bakdel m.m. Jag väljer helt enkelt att posta den bilden, kan nog ge lite inspiration...
21467260fl7.jpg

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Ducati 748, hornet 600
Ducce 748! Jag hittade en riktigt grym bild när jag jobbade på din hoj:) Den har exakt såna fälgar som var på den första länken och rensad bakdel m.m. Jag väljer helt enkelt att posta den bilden, kan nog ge lite inspiration...
21467260fl7.jpg

Tack tack.. var hittade du den?? letat själv...hmm... de ser riktigt bra ut... den ser minst 10kg lättare ut... nu vet jag vad jag ska spara till!! Tack igen! Schysst som bara den!

DSL-FZR

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
Yamaha R1, Triumph Daytona 675
Kul att du gillade den! Jag ville ha en lite bättre bild så jag bara sökte på marchesini på google, och där var det en vrålsnygg 748 som redan hade en massa godis! Personligen tycker jag att det var snyggt med lite mer svart på den. Mycket av det är ju kolfiber så det kan ju bli lite dyrt att härma men...

Haha, nu upptäckte jag när jag kollade efter att det var samma forum som din ena länk ledde till...
Här är länken:
http://www.speedzilla.com/forums/du...marchesini-cast-5-spoke-magnesium-wheels.html

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Ducati 748, hornet 600
Kul att du gillade den! Jag ville ha en lite bättre bild så jag bara sökte på marchesini på google, och där var det en vrålsnygg 748 som redan hade en massa godis! Personligen tycker jag att det var snyggt med lite mer svart på den. Mycket av det är ju kolfiber så det kan ju bli lite dyrt att härma men...

Haha, nu upptäckte jag när jag kollade efter att det var samma forum som din ena länk ledde till...
Här är länken:
http://www.speedzilla.com/forums/du...marchesini-cast-5-spoke-magnesium-wheels.html

Njaa.... själva fälgarna är ju helt otroligt snygga... men vad tror du om gula.. eftersom ramen är gul..och mina nuvarande fälgar är det (iof svartvitt på den bilden jag la in) hade varit kul att se... eller kanske grå... De ska ju vara diskreta... tror nog att de svarta hade blivit för iögonfallande om man inte ska ha nå mer svart...jag är nog annars rätt torska på det blodröda...den var nog lite väl svart för min del på hojen du skickade....

Tror du att du kan hjälpa mig med att göra dem grå eller orginal gul så vore du apschysst!!:tummenupp

TropaDeElite

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2008
Hoj
Triumph Daytona 675
Är det någon som har lust att färga fälgarna guld på den här? Och broms/kopplingshandtagen och bar endsen?

botm6.jpg

botm1.jpg

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...