Så där någonting, vågade inte ta av mer, skulle bli så mycket pilla med att få dit bakdäck och allt sånt så det såg bra ut, men det ger en bra ide om hur det skulle se ut i alla fall.
Jag säger go for it!
Oj Stroemberg!
Du var först Jag lekte lite med däcket haha
Sweet, tack som fan!
Fasen vad det var snabbt svarat ( o shoppat), var det för att jag bad så snällt??
Japp, jag kommer definitivt att göra detta...men väntar till en regnig dag!
så där?
Lite sugen på dessa fälgar, men skulle det bli snyggt egentligen, nån som kan få till en bra bild så man kan få ett hum om det, dom är ju inte gratis direkt! Dålig på sånt här...
Lite sugen på dessa fälgar, men skulle det bli snyggt egentligen, nån som kan få till en bra bild så man kan få ett hum om det, dom är ju inte gratis direkt! Dålig på sånt här...
Jösses!!
Sitter här och beundrar ert grymma jobb, Blir ju helt stum av beundran!
Grymt duktiga!!!
Kan det kanske vara möjligt att få se hur min 954:a skulle se ut med polerade fälgbanor? Eller alternativt hela fälgen inkl ekrar? Gärna en oxå med att lämna fälgen svart och kanske bara silvrig fälgstripes på,
(vet inte om jag orkar göra jobbet, men blir det snyggt? Kanske)
Tack på förhand!
Aja ingen som var intresserad... det är kört nu iaf bågen ska lackas om ett par timmar.
Tack iaf
Rätt klurigt få nånting polerat, man får som chansa sig fram till något som ser vettigt ut..vet itne riktigt om jag lyckades med denna.
Aja ingen som var intresserad... det är kört nu iaf bågen ska lackas om ett par timmar.
Tack iaf
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |